Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості
Инжиниринговые услуги как объект товароведения: экспертное оценивание качества Engineering services as an object of commodity: expert quality evaluation |
|
Creator |
Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А. Trachenko, L. |
|
Subject |
інжинірингові послуги
міжнародний стандарт ISO 9001:2008 системи менеджменту якості експертне оцінювання якості послуги з проектування виконання робіт по зборці електротехнічного обладнання проведення електромонтажних робіт инжиниринговые услуги международный стандарт ISO 9001:2008 системы менеджмента качества экспертное оценивание качества услуги по проектирования выполнения работ по сборке электротехнического оборудования проведение электромонтажных работ engineering services international standard ISO 9001:2008 quality management system expert evaluation of quality service design execution of works on assembly of electrical equipment electrical installation |
|
Description |
Розглянуто проблеми функціонування ринку інжинірингових послуг, законодавчі та нормативні документи, що їх регламентують; обґрунтовано доцільність та підходи щодо створення системи менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008; розроблено етапи проектування, алгоритми процесів виконання електромонтажних робіт, операційні процедури; проведено експертне оцінювання якості; надано рекомендації щодо поліпшення.
Рассмотрены проблемы функционирования рынка инжиниринговых услуг, законодательные и нормативные документы, которые их регламентируют; обоснована целесообразность и подходы к созданию системы менеджмента качества в соответствии с требованиями международного стандарта ISO 9001: 2008; разработаны этапы проектирования, алгоритмы процессов выполнения электромонтажных работ, операционные процедуры; проведено экспертное оценивание качества; даны рекомендации по улучшению. The problems of functioning of the market of engineering services, legislative and normative documents that regulate; the expediency and approaches to creating a quality management system in accordance with the requirements of international standard ISO 9001: 2008; developed the stages of design, algorithms, processes perform electrical work, operating procedures; conducted expert evaluation of quality; recommendations for improvement. |
|
Date |
2015-02-20T07:38:04Z
2015-02-20T07:38:04Z 2014 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Траченко Л. А. Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості: монографія / Л. А. Траченко. – Одеса: Атлант, 2014. – 212 c.
978-617-7253-01-2 http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Атлант
|
|