Запис Детальніше

Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості
Инжиниринговые услуги как объект товароведения: экспертное оценивание качества
Engineering services as an object of commodity: expert quality evaluation
 
Creator Траченко, Л.А.
Траченко, Л.А.
Trachenko, L.
 
Subject інжинірингові послуги
міжнародний стандарт ISO 9001:2008
системи менеджменту якості
експертне оцінювання якості
послуги з проектування
виконання робіт по зборці електротехнічного обладнання
проведення електромонтажних робіт
инжиниринговые услуги
международный стандарт ISO 9001:2008
системы менеджмента качества
экспертное оценивание качества
услуги по проектирования
выполнения работ по сборке электротехнического оборудования
проведение электромонтажных работ
engineering services
international standard ISO 9001:2008
quality management system
expert evaluation of quality
service design
execution of works on assembly of electrical equipment
electrical installation
 
Description Розглянуто проблеми функціонування ринку інжинірингових послуг, законодавчі та нормативні документи, що їх регламентують; обґрунтовано доцільність та підходи щодо створення системи менеджменту якості відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008; розроблено етапи проектування, алгоритми процесів виконання електромонтажних робіт, операційні процедури; проведено експертне оцінювання якості; надано рекомендації щодо поліпшення.
Рассмотрены проблемы функционирования рынка инжиниринговых услуг, законодательные и нормативные документы, которые их регламентируют; обоснована целесообразность и подходы к созданию системы менеджмента качества в соответствии с требованиями международного стандарта ISO 9001: 2008; разработаны этапы проектирования, алгоритмы процессов выполнения электромонтажных работ, операционные процедуры; проведено экспертное оценивание качества; даны рекомендации по улучшению.
The problems of functioning of the market of engineering services, legislative and normative documents that regulate; the expediency and approaches to creating a quality management system in accordance with the requirements of international standard ISO 9001: 2008; developed the stages of design, algorithms, processes perform electrical work, operating procedures; conducted expert evaluation of quality; recommendations for improvement.
 
Date 2015-02-20T07:38:04Z
2015-02-20T07:38:04Z
2014
 
Type Book
 
Identifier Траченко Л. А. Інжинірингові послуги як об’єкт товарознавства : експертне оцінювання якості: монографія / Л. А. Траченко. – Одеса: Атлант, 2014. – 212 c.
978-617-7253-01-2
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2783
 
Language uk
 
Publisher Атлант