Запис Детальніше

Брендинг как составляющая стратегии развития туристического региона

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Брендинг как составляющая стратегии развития туристического региона
Брендінг як складова стратегії розвитку туристичного регіону
Branding as a component of the development strategy tourist region
 
Creator Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
 
Subject конкурентоспособность
маркетинг
брендинг
стратегия
туристический поток
гостиничные услуги
туристический регион
конкурентоспроможність
маркетинг
брендинг
стратегія
туристичний потік
готельні послуги
туристичний регіон
competitiveness
marketing
branding
strategy
tourist flow
hotel services
tourist region
 
Description Представленая динамика туристического потока в регионе, позволяет актуализировать современные проблемы управления развитием сферы туризма и гостеприимства в Одесском регионе. Проведен анализ региональных факторов, влияющих на разработку бренда туристического региона и его конкурентоспособность в целом. Предложены подходы к брендингу и продвижению туристического региона. Региональный туристический бренд, автор предлагает рассматривать как один из инструментов продвижения туристско-рекреационного потенциала территории. Предлагаемые меры включают как формирование информационного поля, так и направления модернизации инфраструктуры, внедрение новых стандартов качества обслуживания туристов и отдыхающих на приморских территориях. Даны рекомендации по продвижению туристического бренда региона на туристическом рынке.
Представлена динаміка туристичного потоку в регіоні, дозволяє актуалізувати сучасні проблеми управління розвитком сфери туризму та гостинності в Одеському регіоні. Проведено аналіз регіональних факторів, що впливають на розробку бренду туристичного регіону та його конкурентоспро-можність. Запропоновано підходи до брендингу та просуванню туристичного регіону. Регіональний туристичний бренд, автор пропонує розглядати як один з інструментів просування туристично-рекреаційного потенціалу території. Пропоновані заходи включають як формування інформаційного поля, так і напрями модернізації інфраструктури, впровадження нових стандартів якості обслуговування туристів і відпочиваючих на приморських територіях. Надано рекомендації щодо просування туристичного бренду регіону на туристичному ринку.
Representation of the dynamics of the tourist flow in the region, allows to update today's management challenges development of tourism and hospitality in the Odessa region. The analysis of the regional factors affecting the development of the brand in the region and its tourist competitiveness in general. Proposed approaches to branding and brand promotion of the tourist region. Formation of regional tourism brands, the author proposes to consider as one of the tools of investment in tourist and recreational potential of the area. Suggested measures include both the formation of the information field and the direction of modernization of infrastructure, introduction of new service quality standards of tourists and vacationers in coastal areas. Recommendations are given to promote regional tourism brand in the tourist market.
 
Date 2015-03-02T08:14:36Z
2015-03-02T08:14:36Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Нездойминов С. Г. Брендинг как составляющая стратегии развития туристического региона / С. Г. Нездойминов // Problems of social and economic development of business: collective monograph. - Canada: BREEZ, 2014. – Vol. 1. – P. 78-86.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2792
 
Language ru
 
Publisher BREEZE