Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики региона
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики региона
Роль брендингу туристичних територій у розвитку секторальної економіки регіону The role of branding tourist areas in the development sector of the regional economy |
|
Creator |
Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г. Nezdoyminov, S. |
|
Subject |
конкурентоспособность
маркетинг брендинг стратегия туристический регион конкурентоспроможність маркетинг брендинг стратегія туристичний регіон competitiveness marketing branding strategy tourist region |
|
Description |
В монографии изложены результаты исследований современных проблем развития экономики в условиях глобализации. Освещены социально-экономические аспекты функционирования экономики. Рассмотрены роль и место финансовой и налоговой поилтикы в обеспечении поступательного развития экономической системы. Исследовано влияние инновационной и инвестиционной политики на формирование конкурентоспособного производства продукции. Значительное внимание уделено теоретическим и практическим аспектам развития предпринимательской деятельности как основы успешного функционирования экономики страны. Рассчитано на студентов, аспирантов, преподавателей, научных сотрудников и специалистов, занимающихся вопросами развития экономики.
У монографії викладені результати досліджень сучасних проблем розвитку економіки в умовах глобалізації. Висвітлені соціально-економічні аспекти функціонування економіки. Розглянуто роль та місце фінансової та податкової поілтики у забезпеченні поступального розвтку економічної системи. Досліджено вплив інноваційно та інвестиціної політики на формування конкурентоспроможного виробнцитва продукції. Значну увагу приділено теоретичним та практичним аспектам розвитку підприємницької діяльності як основи усіпшного функціонування еокноміки країни. Розраховано на студентів, аспірантів, викладачів, наукових співробітників та фахівців, які займаються питаннями розвитку економіки. The book outlines the results of the research of modern problems of economic development in the context of globalization. Highlights the socio-economic aspects of functioning of the economy. The role and place of financial and tax poiltiky to ensure the progressive development of the economic system. The influence of innovation and investment policy for the formation of a competitive production. Considerable attention is paid to the theoretical and practical aspects of business development as the basis for the successful functioning of the economy. Designed for students, teachers, researchers and professionals involved in the development of the economy. |
|
Date |
2015-03-02T08:27:42Z
2015-03-02T08:27:42Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нездойминов С. Г. Роль брендинга туристических территорий в развитии секторальной экономики региона / С. Г. Нездойминов // Соціально-економічні аспекти розвитку національної економіки в умовах перманентних кризових явищ: колективна монографія / під ред. д.е.н., професора О. О. Непочатенко. – Умань: СПД Сочінський, 2015. – С. 108-115.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2793 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
СПД Сочінський
|
|