Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок
|
|
Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna |
|
Subject |
об’єктивні маркетингові ризики
якісний аналіз кількісна оцінка объективные маркетинговые риски качественный анализ количественная оценка objective marketing risks analysis quantitative estimation |
|
Description |
У роботі проаналізовано та оцінено об’єктивні маркетингові ризики, що спричинені впливом на підприємство факторів макро- та мікросередовища при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок, виявлені наслідки їх прояву, а також запропоновані методи зниження. В работе проанализированы и оценены объективные маркетинговые риски, которые вызваны влиянием на предприятие факторов макро- и микросреды при разработке и выведении инновационной продукции на рынок, выявлены последствия их проявления, а также предложены методы снижения. In paper the objective marketing risks which are caused by the influence of macro- and microenvironment factors at developing innovative products and entering them to the market are analyzed and estimated. The consequences of possible risks are estimated and specific methods riskreduction are offered. |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-03-03T11:10:35Z
2011-03-03T11:10:35Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бiловодська, О.А.
Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок [Текст] / О.А. Бiловодська // Механізм регулювання економіки. — 2010. — № 3, Т. 1. — С. 88-99.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3572 |
|
Language |
uk
|
|