Запис Детальніше

Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
 
Subject об’єктивні маркетингові ризики
якісний аналіз
кількісна оцінка
объективные маркетинговые риски
качественный анализ
количественная оценка
objective marketing risks
analysis
quantitative estimation
 
Description У роботі проаналізовано та оцінено об’єктивні маркетингові ризики, що спричинені впливом
на підприємство факторів макро- та мікросередовища при розробленні та виведенні інноваційної
продукції на ринок, виявлені наслідки їх прояву, а також запропоновані методи зниження.
В работе проанализированы и оценены объективные маркетинговые риски, которые вызваны
влиянием на предприятие факторов макро- и микросреды при разработке и выведении
инновационной продукции на рынок, выявлены последствия их проявления, а также предложены
методы снижения.
In paper the objective marketing risks which are caused by the influence of macro- and
microenvironment factors at developing innovative products and entering them to the market are
analyzed and estimated. The consequences of possible risks are estimated and specific methods riskreduction
are offered.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-03-03T11:10:35Z
2011-03-03T11:10:35Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Бiловодська, О.А. Об`єктивнi маркетинговi ризики при розробленнi та виведеннi iнновацiйної продукцiї на ринок [Текст] / О.А. Бiловодська // Механізм регулювання економіки. — 2010. — № 3, Т. 1. — С. 88-99.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3572
 
Language uk