Запис Детальніше

Туристичні виставки та ярмарки в Інтернеті

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Туристичні виставки та ярмарки в Інтернеті
Туристические выставки и ярмарки в Интернете
Tourism exhibitions and fairs on the Internet
 
Creator Орлик, О.В.
Орлик, О.В.
Orlyk, O.
 
Subject інтернет-виставки
інтернет-ярмарки
Інтернет-реклама
туристичний маркетинг
интернет-выставки
интернет-ярмарки
Интернет-реклама
туристической маркетинг
internet (online) exhibition
internet-fair
Іnternet-publicity
tourism marketing
 
Description Розглянуто деякі питання віртуальних виставок та ярмарків, що поступово стали дзеркалом технічного розвитку, біржею інформації, індикатором цін, економічним та політичним форумом прогнозування змін у попиті, а також соціальним явищем з особливим економічним та культурним середовищем. Показано, що на відміну від інших інструментів маркетингу торгові інтернет-виставки та ярмарки користуються перевагами безпосередньої комунікації й доступності та зручності огляду. Відзначено, що такий «сучасний» вибір підприємця – є не тільки дуже ефективним та більш зручним, він ще й вимагає менше фінансових витрат.
Рассмотрены некоторые вопросы виртуальных выставок и ярмарок, которые постепенно стали зеркалом технического развития, биржей информации, индикатором цен, экономическим и политическим форумом прогнозирования изменений в спросе, а также социальным явлением с особой экономической и культурной средой. Показано, что в отличие от других инструментов маркетинга торговые интернет-выставки и ярмарки пользуются преимуществами непосредственной коммуникации и доступности и удобства обзора. Отмечено, что такой «современный» выбор предпринимателя – является не только очень эффективным и более удобным, он еще и требует меньше финансовых затрат.
There were some questions of virtual exhibitions and fairs, which gradually became a mirror of technological development, exchange of information, an indicator of prices, economic and political forum for forecasting changes in demand, as well as a social phenomenon with specific economic and cultural environment. It is shown that in contrast to other instruments brand-ting shopping online exhibitions and fairs taking advantage of direct communication and accessibility and ease of review. Noted that such "modern" selection entrepreneur - is not only very efficient and more convenient, it also requires less financial expenses.
 
Date 2015-05-15T13:07:31Z
2015-05-15T13:07:31Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Орлик О. В. Туристичні виставки та ярмарки в Інтернеті / О. В. Орлик, В. В. Павлуша // Інформатика та інформаційні технології: студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 24-27.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет