Туристичні виставки та ярмарки в Інтернеті
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Туристичні виставки та ярмарки в Інтернеті
Туристические выставки и ярмарки в Интернете Tourism exhibitions and fairs on the Internet |
|
Creator |
Орлик, О.В.
Орлик, О.В. Orlyk, O. |
|
Subject |
інтернет-виставки
інтернет-ярмарки Інтернет-реклама туристичний маркетинг интернет-выставки интернет-ярмарки Интернет-реклама туристической маркетинг internet (online) exhibition internet-fair Іnternet-publicity tourism marketing |
|
Description |
Розглянуто деякі питання віртуальних виставок та ярмарків, що поступово стали дзеркалом технічного розвитку, біржею інформації, індикатором цін, економічним та політичним форумом прогнозування змін у попиті, а також соціальним явищем з особливим економічним та культурним середовищем. Показано, що на відміну від інших інструментів маркетингу торгові інтернет-виставки та ярмарки користуються перевагами безпосередньої комунікації й доступності та зручності огляду. Відзначено, що такий «сучасний» вибір підприємця – є не тільки дуже ефективним та більш зручним, він ще й вимагає менше фінансових витрат.
Рассмотрены некоторые вопросы виртуальных выставок и ярмарок, которые постепенно стали зеркалом технического развития, биржей информации, индикатором цен, экономическим и политическим форумом прогнозирования изменений в спросе, а также социальным явлением с особой экономической и культурной средой. Показано, что в отличие от других инструментов маркетинга торговые интернет-выставки и ярмарки пользуются преимуществами непосредственной коммуникации и доступности и удобства обзора. Отмечено, что такой «современный» выбор предпринимателя – является не только очень эффективным и более удобным, он еще и требует меньше финансовых затрат. There were some questions of virtual exhibitions and fairs, which gradually became a mirror of technological development, exchange of information, an indicator of prices, economic and political forum for forecasting changes in demand, as well as a social phenomenon with specific economic and cultural environment. It is shown that in contrast to other instruments brand-ting shopping online exhibitions and fairs taking advantage of direct communication and accessibility and ease of review. Noted that such "modern" selection entrepreneur - is not only very efficient and more convenient, it also requires less financial expenses. |
|
Date |
2015-05-15T13:07:31Z
2015-05-15T13:07:31Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Орлик О. В. Туристичні виставки та ярмарки в Інтернеті / О. В. Орлик, В. В. Павлуша // Інформатика та інформаційні технології: студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 24-27.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2932 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|