Організація і забезпечення контролю при навчанні іноземній мові
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація і забезпечення контролю при навчанні іноземній мові
Организация и обеспечение контроля при обучении иностранного языка Organization and ensuring control in learning a foreign language |
|
Creator |
Снісаревська, Ю.Б.
Снисаревская, Ю.Б. Snisarevskaya, J. |
|
Subject |
іноземна мова
навчання труднощі психолінгвістичні особливості усне мовлення иностранный язык обучение трудности психолингвистические особенности устная речь foreign language teaching difficulties psycholinguistic features |
|
Description |
При підготовці до висловлювання об'єктами контролю повинні бути основні поняття, властивості, думки, пов'язані з предметом їх висловлювання. Ми досліджували можливості організації і забезпечення контролю в навчанні іноземним мовам. 1. Основними функціями контролю при навчанні іноземної мови є виховна функція, функція зворотногозв'язку, оціночна функція, навчальна функція, розвиваюча функція, диагностична та стимулююча функції. 2. За видами контроль можебутипоточним, рубіжним, підсумковим, індивідуальним та фронтальним. 3. Від дотримання і обліку в навчанні вказаних функцій, видів і форм контролю залежить його успішність і ефективність. 4. Тестовий контроль є засобом реалізації мети і всіх функцій контролю. 5. Тести розподіляються на тести виявленнянавчальнихзнань та досягнень, на тести загального володіння іноземною мовою, діагностичні тести, тести на виявлення здібностей до вивчення іноземної мови.
В данной статье была поставлена цель определить потенциальные возможности использования контроля в обучении иностранным языкам. Для этого было необходимо определить функции, виды, формы, средства и объекты контроля. Для достижения поставленной цели в работе были проанализированы психолингвистические особенности контроля в овладении иноязычным мышлением. Мы исследовали возможности организации и обеспечения контроля в обучении иностранным языкам. 1. Основными функциями контроля при обучении иностранному языку является воспитательная функция, функция обратной связи, оценочная функция, обучающая функция, развивающая функция, диагностическая и стимулирующая функции. 2. По видам контроль может быть текущим, рубежным, итоговым, индивидуальным и фронтальным. 3. От соблюдения и учета в обучении указанных функций, видов и форм контроля зависит его успешность и эффективность. 4. Тестовый контроль является средством реализации целей и всех функций контроля. 5. Тесты делятся на тесты для выявления учебных знаний и достижений, на тесты общего владения иностранным языком, диагностические тесты, тесты на выявление способностей к изучению иностранного языка. In this article, the main goal is to determine the potential use of control in teaching of foreign languages. For this purpose it is necessary to define the functions, types, forms, means and objects of control. For the achieving of this goal have been analyzed psycholinguistic peculiarities of control in mastering of foreign language thinking. We investigated the possibility of organizing and monitoring in teaching of foreign languages. 1. The main functions of control in learning of foreign language is an educational function , feedback function , the evaluation function , the training function , developing function , diagnostic and stimulating functions. 2. By type of control can be current , mid-term , final , individual and frontal . 3. From the compliance and accounting in training to these functions , types and forms of control depends for its success and efficiency . 4. Test control is the means of achieving the goals and all the control functions . 5. The tests are divided into tests for the detection of educational knowledge and achievements on tests of general language skills , diagnostic tests , tests for finding ability to study the foreign language . |
|
Date |
2015-06-03T07:39:33Z
2015-06-03T07:39:33Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Снісаревська Ю.Б.Організація і забезпечення контролю при навчанні іноземній мові / Ю.Б. Снісаревська, М. В. Лепьохіна // Збірник статей «Проблеми сучасної педагогічної освіти». Серія «Педагогіка і психологія». – 2015. - Випуск 52. – С. …
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3012 |
|
Language |
uk
|
|