Запис Детальніше

Маркетинг в условиях дульности современного промышленного рынка

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг в условиях дульности современного промышленного рынка
Маркетинг в умовах дуальності сучасного промислового ринку
Marketing in the conditions of dularity of modern industrial market
Marketing in the conditions of dularity of modern industrial market
 
Creator Литовченко, И.Л.
Литовченко, І.Л.
Litovchenko, I.
 
Subject концепция маркетинга
реально-виртуальная дуальность
промышленный рынок
концепція маркетингу
реально-віртуальна дуальність
промисловий ринок
marketing concept
virtual –real duality
the industrial market
 
Description В статье рассматривается проблема трансформации теории маркетинга в связи с переходом современного рынка на новый исторический этап развития. Исследуется реально-виртуальная дуальность промышленного рынка, основой которой является качественно новые условия маркетинговой деятельности, сформированные на базе возможностей интернета. Изучаются перспективы развития рынка, его участников и их маркетинговой деятельности в связи с инновационными решениями в области информационных технологий. Предлагается и обосновывается новая концепция маркетинга – интернет-маркетинг.
У статті розглядається проблема трансформації теорії маркетингу в з'язку з перехідом сучасного ринку на новий історичний єтап розвитку. Досліджується реально-віртуана дуальність промислового ринку, основою якої є якістно нові умови маркетингової діяльності, які булі сформованини завдяки можливостям інтернету. Вивчаються перспективи розвитку ринку, його учасників та їх маркетингова діяльність в з'язку з іноваційними рішеннями в сфері інформаційних технологій. Запропонована та обгрунтовується нова концепція маркетингу - інтернет -маркетинг.
The article considers the problem of transformation of marketing theory in connection with the transition of the modern market for a new historical stage of development.Explores the real-virtual duality of industrial market, which is based on the new conditions of the marketing activities based on the capabilities of the internet.We study the prospects of development of the market, its participants and their marketing activities in connection with innovative solutions in the field of information technology. Proposed and justified a new concept of marketing is Internet marketing.
 
Date 2015-06-08T10:50:55Z
2015-06-08T10:50:55Z
2015
2015
 
Type Article
Article
 
Identifier Литовченко И. Л. Маркетинг в условиях дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - №10. - Ч. 3. - С. 60–63.
Литовченко И. Л. Маркетинг в условиях дуальности современного промышленного рынка / И. Л. Литовченко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2015. - №10. - Ч. 3. - С. 60–63.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3078
 
Language ru
ru
 
Publisher Херсонський державний університет
Херсонський державний університет