Запис Детальніше

Поняття, функції та види торговельних марок

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поняття, функції та види торговельних марок
Понятие, функции и виды торговых марок
Concept, functions and types of trademarks
 
Creator Романадзе, Л.Д.
Романадзе, Л.Д.
Romanadze, L.
 
Subject торговельна марка
функції торговельної марки
розрізняльна функція торговельної марки
інформативна функція торговельної марки
охоронна функція торговельної марки
види торговельних марок
класифікація торговельних марок
торговая марка
функции торговой марки
розрізняльна функция торговой марки
информативная функция товарного знака
охранительная функция торговой марки
виды торговых марок
классификация торговых марок
trade marks
functions of trademarks
distinctive function of trademark
informative function of trademark
security function of trademark
trademarks types
classification of trademarks
 
Description У статті розкривається поняття торговельної марки. Проаналізовані основні функції торговельної марки як то розрізняльна, інформативна, охоронна тощо. Визначається коло позначень які можуть бути зареєстровані в якості торговельних марок. Охарактеризовані види позначень та класифікація торговельних марок. Наведені міжнародні багатосторонні угоди щодо торговельних марок.
В статье раскрывается понятие торговой марки. Проанализированы основные функции торговой марки как то розрізняльна, информативная, охранная и тому подобное. Определяется круг обозначений, которые могут быть зарегистрированы в качестве торговых марок. Охарактеризованы виды обозначений и классификация торговых марок. Приведены международные многосторонние соглашения относительно торговых марок.
The article reveals the concept of trademarks. Analyzed the main functions of the trademark as a distinctive, informative, security, etc.. Determine the range of signs that can be registered as trademarks. Described species designations and classification of trademarks. The following international multilateral agreements on trademarks.
 
Date 2015-06-09T08:14:26Z
2015-06-09T08:14:26Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Романадзе Л. Д. Поняття, функції та види торговельних марок / Л. Д. Романадзе // Теорія і практика інтелектуальної власності. – 2010. – № 5 (55). – С. 82-88.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3087
 
Language uk
 
Publisher ТОВ «Лазуріт- Поліграф»