Психолонгвістичні особливості контролю в оволодінні іншомовним мовленнєвим мисленням
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психолонгвістичні особливості контролю в оволодінні іншомовним мовленнєвим мисленням
Психолингвистические особенности контроля в овладении иноязычным речевым мышлением Psycholinguistic control features in mastering foreign-language speech thought |
|
Creator |
Снісаревська, Ю.Б.
Снисаревская, Ю.Б. Snisarevskaya, J. |
|
Subject |
іноземна мова
навчання труднощі психолінгвістичні особливості усне мовлення иностранный язык обучение трудности психолингвистические особенности устная речь foreign language teaching difficulties psycholinguistic features |
|
Description |
У даній статті була поставлена мета визначення потенційних можливостей використання контролю в навчанні іноземним мовам. Для цього було необхідно визначити функції, види, форми, засоби і об'єкти контролю. Для досягнення поставленої мети в роботі були проаналізовані психолінгвістичні особливості контролю в оволодінні іншомовним мисленням. Це було предметом дослідження першого розділу роботи. Вивчивши літературу з даного питання ми можемо зробити висновок про те, що для досягнення успіху в навчанні мови на іноземній мові контроль повинен бути направлений на те, чи виникає у учнів комунікативний мотив. При підготовці до висловлювання об'єктами контролю повинні бути основні поняття, властивості, думки, пов'язані з предметом їх висловлювання. Для розширення контрольної інформації про формування мовномисленнєвого задуму учнем потрібно пропонувати самостійно визначити мотив свого висловлювання, комунікативну мету і пояснити, чому виникла ситуація.
В данной статье была поставлена цель определить потенциальные возможности использования контроля в обучении иностранным языкам. Для этого было необходимо определить функции, виды, формы, средства и объекты контроля. Для достижения поставленной цели в работе были проанализированы психолингвистические особенности контроля в овладении иноязычным мышлением. Это было предметом исследования первого раздела работы. Изучив литературу по данному вопросу мы можем сделать вывод о том, что для достижения успеха в обучении языку на контроль должен быть направлен на то, что побуждает ученика развивать коммуникативный мотив. При подготовке к высказыванию объектами контроля должны быть основные понятия, свойства, мысли, связанные с предметом их высказывания. Для расширения контрольной информации о формировании учеником высказывания нужно предлагать самостоятельно определить мотив своего высказывания, коммуникативную цель и объяснить, причину возникновения данной ситуации. In this article, the main goal is to determine the potential use of control in teaching of foreign languages. For this purpose it is necessary to define the functions, types, forms, means and objects of control. For the achieving of this goal have been analyzed psycholinguistic peculiarities of control in mastering of foreign language thinking. After reviewing the literature on this issue we can make a conclusion that to achieve success in learning the language on the control shall be aimed at encouraging students to develop communicative motive. In preparation for statement objects control should be the basic concepts, properties, and thoughts related to the subject of their statements. For the extension of the control of information about the formation of student statements should be offered to determine the motive of the utterance, communicative objective and explain the cause of mentioned situation. |
|
Date |
2015-06-09T10:40:33Z
2015-06-09T10:40:33Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Снисаревська Ю. Б. Психолонгвістичні особливості контролю в оволодінні іншомовним мовленнєвим мисленням / Ю. Б. Снисаревська, М. В. Лепьохіна // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: «Педагогіка і психологія». – 2014. – Вип. 45. – Ч. 4. – С. …
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093 |
|
Language |
uk
|
|