Запис Детальніше

Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу
 
Creator Гуржій, Н.М.
 
Description У статті розкрито сутність категорії «маркетинговий ризик». Обґрунтовано і рекомендовано алгоритм процесу управління стратегічними маркетинговими ризиками. Автором запропоновано методику детальної оцінки рівня стратегічного маркетингового ризику підприємства.

Essence of category «marketing risk» is exposed in the article. The algorithm of process is made to order management strategic marketing by risks. The method of detailed estimation of level of strategic marketing risk of enterprise is offered by the author.
 
Date 2015-06-15T08:23:23Z
2015-06-15T08:23:23Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гуржій Н. М. Ризик-менеджмент стратегічного маркетингу / Н. М. Гуржій // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 70-76.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3128
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет