Запис Детальніше

Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму
Самооценка как основа совершенствования качества услуг предприятий туризма
Self-esteem as the basis of improving the quality of services tourism businesses
 
Creator Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К.
Bedradina, G.
 
Subject самооцінка
діяльність організації
самооценка
деятельность организации
self
the organization
 
Description Удосконалення діяльності будь-якої організації неможливе без впровадження систематичного, комплексного аналізу її поточного стану, а також визначення пріоритетів подальшого розвитку. Даний аналіз і теорії і практики управління якістю отримав назву самооцінки. Самооцінка — це регулярна і систематична перевірка діяльності в галузі якості послуг та її результатів з використанням моделі досконалості.
Совершенствование деятельности любой организации невозможно без внедрения систематического, комплексного анализа ее текущего состояния, а также определение приоритетов дальнейшего развития. Данный анализ и теории и практики управления качеством получил название самооценки. Самооценка - это регулярная и систематическая проверка деятельности в области качества услуг и ее результатов с использованием модели совершенства.
The improvement of any organization is impossible without the implementation of a systematic, comprehensive analysis of the current status and to identify priorities for further development. This analysis and the theory and practice of quality management called self-esteem. Self - a regular and systematic verification activities in the field of service quality and its results using the model of perfection.
 
Date 2015-08-12T10:26:22Z
2015-08-12T10:26:22Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бедрадіна Г. К. Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму / Г. К. Бедрадіна // Туризм та зближення культур: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12 жовтня 2011 р.). – 2011.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160
 
Language uk