Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму
Самооценка как основа совершенствования качества услуг предприятий туризма Self-esteem as the basis of improving the quality of services tourism businesses |
|
Creator |
Бедрадіна, Г.К.
Бедрадина, А.К. Bedradina, G. |
|
Subject |
самооцінка
діяльність організації самооценка деятельность организации self the organization |
|
Description |
Удосконалення діяльності будь-якої організації неможливе без впровадження систематичного, комплексного аналізу її поточного стану, а також визначення пріоритетів подальшого розвитку. Даний аналіз і теорії і практики управління якістю отримав назву самооцінки. Самооцінка — це регулярна і систематична перевірка діяльності в галузі якості послуг та її результатів з використанням моделі досконалості.
Совершенствование деятельности любой организации невозможно без внедрения систематического, комплексного анализа ее текущего состояния, а также определение приоритетов дальнейшего развития. Данный анализ и теории и практики управления качеством получил название самооценки. Самооценка - это регулярная и систематическая проверка деятельности в области качества услуг и ее результатов с использованием модели совершенства. The improvement of any organization is impossible without the implementation of a systematic, comprehensive analysis of the current status and to identify priorities for further development. This analysis and the theory and practice of quality management called self-esteem. Self - a regular and systematic verification activities in the field of service quality and its results using the model of perfection. |
|
Date |
2015-08-12T10:26:22Z
2015-08-12T10:26:22Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бедрадіна Г. К. Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризму / Г. К. Бедрадіна // Туризм та зближення культур: Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м.Київ, 12 жовтня 2011 р.). – 2011.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3160 |
|
Language |
uk
|
|