Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Пілько, А.Д.
|
|
Description |
Статтю присвячено аналізу існуючої практики управління маркетинговим комунікаційним процесом. Проведено постановку та експериментальне вирішення задачі прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій. На основі динамічних економетричних моделей розроблено рекомендації щодо удосконалення існуючої практики управління системою маркетингу на підприємстві. The article is devoted to the analyses of existent practice of marketing communication process management. Formulation and experimental solution of prognostication of marketing communication system management efficiency is provided. Based on dynamic of the econometric models, recommendations about improvement of the existent enterprise marketing system management are provided. |
|
Date |
2015-08-13T07:38:15Z
2015-08-13T07:38:15Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пілько А. Д. Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій / А. Д. Пілько // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 140-146.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|