Запис Детальніше

Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій
 
Creator Пілько, А.Д.
 
Description Статтю присвячено аналізу існуючої практики управління маркетинговим комунікаційним процесом. Проведено постановку та експериментальне вирішення задачі прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій. На основі динамічних економетричних моделей розроблено рекомендації щодо удосконалення існуючої практики управління системою маркетингу на підприємстві.

The article is devoted to the analyses of existent practice of marketing communication process management. Formulation and experimental solution of prognostication of marketing communication system management efficiency is provided. Based on dynamic of the econometric models, recommendations about improvement of the existent enterprise marketing system management are provided.
 
Date 2015-08-13T07:38:15Z
2015-08-13T07:38:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Пілько А. Д. Прогнозування ефективності управління системою маркетингових комунікацій / А. Д. Пілько // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 140-146.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет