Запис Детальніше

Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
 
Creator Шукліна, В.В.
 
Description У статті викладено особливості технологій і результатів використання латерального та класичного маркетингу. Проаналізовано техніки латерального маркетингу та визначено принципи їхнього ефективного використання. Розкрито сутність латерального маркетингу як стратегічного інструменту підприємства.
Technologies and results of using of a lateral and classical marketing are expounded. Technique of lateral marketing is defined, principles of their effective using are analyzed. Essence of lateral marketing as a strategic tool of company is revealed.
 
Date 2015-08-13T11:04:18Z
2015-08-13T11:04:18Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шукліна В. В. Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 176-180.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет