Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства
|
|
Creator |
Шукліна, В.В.
|
|
Description |
У статті викладено особливості технологій і результатів використання латерального та класичного маркетингу. Проаналізовано техніки латерального маркетингу та визначено принципи їхнього ефективного використання. Розкрито сутність латерального маркетингу як стратегічного інструменту підприємства. Technologies and results of using of a lateral and classical marketing are expounded. Technique of lateral marketing is defined, principles of their effective using are analyzed. Essence of lateral marketing as a strategic tool of company is revealed. |
|
Date |
2015-08-13T11:04:18Z
2015-08-13T11:04:18Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шукліна В. В. Латеральний маркетинг як стратегічний інструмент підприємства / В. В. Шукліна // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 1 (48). – С. 176-180.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3190 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|