Запис Детальніше

Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід
 
Creator Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
 
Description У статті розглянуто поняття маркетингових Інтернет-комунікацій підприємств сфери послуг. Систематизовано принципи діяльності в цій області, виділено основні завдання та функції Інтернет-технологій для підприємств сфери послуг. Представлено основні інструменти онлайн-діалогу для реалізації клієнтоорієнтованого сервісу.
The article deals with the concept of Internet marketing communications in service industries. Principles of activity in this area are systematized, main tasks and functions of Internet technologies for service industries are identified. The basic tools of online dialogue for realization client oriented service are described.
 
Date 2015-08-14T12:25:44Z
2015-08-14T12:25:44Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Петриченко П. А. Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхід / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 1. – С. 54-59.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3204
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет