Запис Детальніше

Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території
 
Creator Саврас, І.З.
 
Description У статті визначено основні завдання маркетингу території та виділено основні маркетингові інструменти, які використовуються для оцінки перспектив розвитку території. Проведено базове маркетингове дослідження Золочівського району Львівської області та оцінено перспективи підвищення його конкурентноздатності.

The main tasks of marketing of territory are determined and main instruments of marketing are presented, which for the estimation of prospects of development of territory are used in the article. For example, the base marketing research of Zolochivskiy district of Lviv region is conducted and the prospects of increase of his competitiveness are appraised.
 
Date 2015-08-14T12:37:16Z
2015-08-14T12:37:16Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Саврас І. З. Використання маркетингових інструментів для оцінки перспектив розвитку території / І. З. Саврас // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 1. – С. 163-167.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3206
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет