Запис Детальніше

Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку
 
Creator Калиниченко, М.П.
 
Description У статті розглянуто проблемні питання концепції фінансового маркетингу промислових підприємств: неоднозначність сутності, відсутність науково-методичної бази та досвіду організації цілеспрямованої роботи н а ф інансовому ринку т ощо. Розкрито пріоритетні напрями використання концепції маркетингу фінансів для усунення ринкових протиріч та інформаційної асиметрії між суб’єктами фінансового ринку.
The article raises problem issues of the concept of financial marketing in industrial enterprises: the ambiguity of the essence, the lack of scientific-methodological basis and lack of experience of organization of focused activities on financial market etc. The priority directions of use of the marketing finance concept to eliminate market contradictions and information asymmetry between entities of financial market are defined.
 
Date 2015-08-17T12:57:52Z
2015-08-17T12:57:52Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Калиниченко М. П. Маркетингова діяльність промислового підприємства на фінансовому ринку / М. П. Калиниченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 2 (49), Ч. 2. – С. 34-39.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3223
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет