Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми
|
|
Creator |
Жарська, І.О.
Жарская, И.А. Zharska, I. |
|
Description |
У статті визначено мету створення та запропоновано організаційну структуру відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми і функціональні обов’язки його працівників, сценарій проведення тренінгу, інструменти програмної підтримки, вихідні дані. Надано рекомендації щодо застосування технології «учбова фірма». There are offered purpose of creation and organizational structure of marketing department of training company and job responsibilities of its employees, the scenario of the training, tools, software support and the original data in the article. Recommendations concerning implementing the technology «teaching enterprise» are given. |
|
Date |
2015-08-20T06:52:54Z
2015-08-20T06:52:54Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жарська І. О. Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірми / І. О. Жарська // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 3 (50), Ч. 2. – С. 19-23.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3270 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|