Основи політичного маркетингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Основи політичного маркетингу
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Безноєва, Анна Вадимівна Безноева, Анна Вадимовна Beznoieva, Anna Vadymivna |
|
Subject |
політичний маркетинг
политический маркетинг political marketing концепція маркетингу концепция маркетинга сoncept marketing |
|
Description |
Розглядаються політичні проблеми за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток. Автори провели оцінку динаміки політичних подій, використовуючи методи маркетингових досліджень та розглянули відповідний вплив інструменту просування на виборців. Стаття підтверджує спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем.
Рассматриваются политические проблемы с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие. Авторы провели оценку динамики политических событий, используя методы маркетинговых исследований, и рассмотрели соответствующее влияние инструмента продвижения на избирателей. Статья подтверждает общие закономерности развития экономических и социальных систем. |
|
Publisher |
"ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2011-03-10T08:09:24Z
2011-03-10T08:09:24Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Основи політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, А.В. Безноєва // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №2. — С. 66 - 75.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616 |
|
Language |
uk
|
|