Запис Детальніше

Основи політичного маркетингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основи політичного маркетингу
 
Creator Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Безноєва, Анна Вадимівна
Безноева, Анна Вадимовна
Beznoieva, Anna Vadymivna
 
Subject політичний маркетинг
политический маркетинг
political marketing
концепція маркетингу
концепция маркетинга
сoncept marketing
 
Description Розглядаються політичні проблеми за допомогою концепції маркетингу, яка в останній час отримала значний розвиток. Автори провели оцінку динаміки політичних подій, використовуючи методи маркетингових досліджень та розглянули відповідний вплив інструменту просування на виборців. Стаття підтверджує спільні закономірності розвитку економічних та соціальних систем.
Рассматриваются политические проблемы с помощью концепции маркетинга, которая в последнее время получила значительное развитие. Авторы провели оценку динамики политических событий, используя методы маркетинговых исследований, и рассмотрели соответствующее влияние инструмента продвижения на избирателей. Статья подтверждает общие закономерности развития экономических и социальных систем.
 
Publisher "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2011-03-10T08:09:24Z
2011-03-10T08:09:24Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Тєлєтов, О.С. Основи політичного маркетингу [Текст] / О.С. Тєлєтов, А.В. Безноєва // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №2. — С. 66 - 75.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3616
 
Language uk