Запис Детальніше

Маркетингове дослідження діяльності туристичного підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове дослідження діяльності туристичного підприємства
 
Creator Кокорєва, О.В.
 
Description http://vsed.oneu.edu.ua
У статті проведено маркетингове дослідження діяльності туристичної фірми «Магніт» за допомогою методів PEST- аналізу, SNW-аналізу та SWOT-аналізу, та проаналізовано її мікро-середовище. Запропоновано використання альтернативних методів маркетингового дослідження діяльності туристичних підприємств.
This article conducted a market research study of travel agency «Magnet» by methods: PEST-analysis, SNW-analysis and SWOT-analysis. The analysis of micro tourism firms «Magnet». use of alternative tools of marketing research activities of tourism enterprises are recommended.
 
Date 2015-08-27T12:40:10Z
2015-08-27T12:40:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кокорєва О. В. Маркетингове дослідження діяльності туристичного підприємства / О. В. Кокорєва // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2013. – Вип. 4 (51). – С. 245-251.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3390
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет