Запис Детальніше

Необхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів
Необходимость всестороннего исследования рынка потребительских товаров
The need for a comprehensive study of the consumer market
 
Creator Самотоєнкова, О.В.
Самотоенкова, Е.В.
Samotoenkova, E.
 
Subject кон’юнктура ринку
ринок споживчих товарів
роздрібний товарооборот
попит та пропозиція
еластичність попиту
конъюнктура рынка
рынок потребительских товаров
розничный товарооборот
спрос и предложение
эластичность спроса
market conditions
the market of consumer goods
retail trade turnover
supply and demand
the elasticity of demand
 
Description Обґрунтовано необхідність дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів. Розглянуто фактори, що впливають на попит споживчих товарів. Проаналізовано динаміку та регіональні особливості роздрібного товарообороту. Виявлено взаємозв’язок між рівнем роздрібного товарообороту та рівнем доходів населення.
Обоснована необходимость исследования рынка потребительских товаров. Рассмотрены факторы, влияющие на спрос потребительских товаров. Проанализирована динамика и региональные особенности розничного товарооборота. Выявлена взаимосвязь между уровнем розничного товарооборота и уровнем доходов населения.
The necessity of market research of consumer goods. The factors influencing the demand of consumer goods. The dynamics and the regional characteristics of the retail trade.
 
Date 2015-09-02T06:18:52Z
2015-09-02T06:18:52Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Самотоєнкова О. В. Необхідність всебічного дослідження кон’юнктури ринку споживчих товарів / О. В. Самотоєнкова, М. Є. Дутко // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: матеріали студентських наукових конференцій. – Одеса: ОНЕУ, 2015. – С. 6–12.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3412
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет