Запис Детальніше

Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві
 
Creator Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна
Bilovodska, Olena Anatoliivna
Солдаєва, Євгенія Сергіївна
Солдаева, Евгения Сергеевна
Soldaieva, Yevheniia Serhiivna
 
Subject маркетинговий ризик
житлово-комунальне господарство
маркетинговый риск
жилищно-коммунальное хозяйство
marketing risk
housing and communal service
 
Description У роботі визначено та проаналізовано маркетингові ризики, що спричинені діями факторів макро- та мікросередовища житлово-комунального господарства, виявлено причини та наслідки їх прояву, а також запропоновано методи їх зниження або компенсації.
В работе определены и проанализированы маркетинговые риски, вызванные действиями факторами макро- и микросреды жилищно-коммунального хозяйства, выявлены причины и последствия их проявления, а также предложены методы их снижения или компенсации.
In this paper the marketing risks caused by actions by factors macro- and a microhabitat of housing and communal services are determined and analyzed, the reasons and consequences of their display are revealed, and also methods of their decrease reduction or indemnification are offered.
 
Publisher Вид-во СумДУ
 
Date 2011-03-10T09:07:11Z
2011-03-10T09:07:11Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Біловодська, О.А. Маркетингові ризики та способи їх зниження у житлово-комунальному господарстві [Текст] / О.А. Біловодська, Є.С. Солдаєва // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №3. — С. 146 - 157.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3630
 
Language uk