Запис Детальніше

Управління емоціями та враженнями клієнтів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління емоціями та враженнями клієнтів
Управление эмоциями и впечатлениями клиентов
Managing emotions and experiences of clients
 
Creator Петриченко, П.А.
Петриченко, П.А.
Petrychenko, P.
 
Subject управління емоціями
управління враженнями
клієнти
управление эмоциями
управление впечатлениями
клиенты
managing emotions
managing impressions
customers
 
Description http://vsed.oneu.edu.ua
У статті розглянуто основні поняття управління емоціями та враженнями клієнтів, які сприймаються як основні ресурси фірми. Визначено переваги маркетингу вражень порівняно з традиційною маркетинговою концепцією та принципи масової персоналізації у відносинах зі споживачами. Обґрунтовано складові моделі цінності туристичних продуктів та послуг.
В статье рассмотрены основные понятия управления эмоциями и впечатлениями клиентов, которые воспринимаются как основные ресурсы фирмы. Определены преимущества маркетинга впечатлений по сравнению с традиционной маркетинговой концепции и принципы массовой персонализации в отношениях с потребителями. Обоснованы составляющие модели ценности туристических продуктов и услуг.
The basic concepts of emotions management and experiences of customers who are perceived as the main corporate resources are described in the article. The advantages of experiential marketing compared to traditional marketing and principles of mass personalization with consumers are presented. Components of value model of tourism products and services are determined.
 
Date 2015-09-11T10:34:18Z
2015-09-11T10:34:18Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Петриченко П. А. Управління емоціями та враженнями клієнтів / П. А. Петриченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 2 (53). – С. 232-238.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3545
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет