Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
|
|
Creator |
Кітченко, О.М.
|
|
Description |
http://vsed.oneu.edu.ua
У статті розглянуто відмінності між стратегічним і оперативним плануванням маркетингової діяльності у зв’язку зі специфікою промислових підприємств. Надано рекомендації щодо розробки алгоритму маркетингової стратегії для промислового підприємства. Представлено основні відмінності між оперативним та стратегічним плануванням. The differences between strategic and operational planning of marketing activities due to the specifics of industry enterprises are discussed in the article. The recommendations on the elaboration of marketing strategy algorithm for industrial enterprise are given. The major differences between the operational and strategic planning are presented. |
|
Date |
2015-09-15T08:13:14Z
2015-09-15T08:13:14Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кітченко О. М. Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах / О. М. Кітченко // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2014. – Вип. 3 (54). – С. 115-119.
2313-4569 http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3578 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|