Принципи побудови маркетингових промислових систем
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципи побудови маркетингових промислових систем
|
|
Creator |
Тєлєтов, Олександр Сергійович
Телетов, Александр Сергеевич Tielietov, Oleksandr Serhiiovych |
|
Subject |
маркетинг
промислові підприємства маркетинг промышленные предприятия marketing industrial enterprises |
|
Description |
У статті показано, що промислові системи складаються з оперативних та інформаційних систем. Розглянуто особливості побудови маркетингових систем на промислових підприємствах. Запропоновано загальні підходи до створення маркетингових інформаційних систем, пов’язаних у єдине ціле з раніше розробленими для підвищення ефективності їх функціонування.
В статье показано, что промышленные системы состоят из оперативных и информационных систем. Рассмотрены особенности построения маркетинговых систем на промышленных предприятиях. Предложены общие подходы к созданию маркетинговых информационных систем, связанных в единое целое из разработанных ранее с целью повышения эффективности их функционирования. In clause is shown, that the industrial systems consist of operative and information systems. The features of marketing systems construction at the industrial enterprises are considered. The general approaches to creation of the marketing information systems connected in a single unit from developed earlier with the purpose of increase their efficiency. |
|
Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
Date |
2011-03-10T13:33:52Z
2011-03-10T13:33:52Z 2006 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тєлєтов, О.С. Принципи побудови маркетингових промислових систем [Текст] / О.С. Тєлєтов // Механізм регулювання економіки. — 2006. — №4. — С. 63 - 72.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3653 |
|
Language |
uk
|
|