Запис Детальніше

Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів
Определение конкурентных стратегий для разных классов малых гостиниц
Determination of competitive strategies for different classes of small hotels
 
Creator Гусєва, О.В.
Гусева, О.В.
Gusyeva, O.
 
Subject ринок послуг малих готелів
лідери
послідовники лідерів
середняки
аутсайдери
рынок услуг малых гостиниц
лидеры
последователи лидеров
середняки
аутсайдеры
small hotels services market
leaders
followers of the leaders
average
outsiders
 
Description У статті виявлено, що ринок послуг малих готелів м. Одеси є досить неоднорідним. На ринку присутні як висококатегорійні засоби розміщення, так і готелі групи «аутсайдери». Для підготовки рекомендацій щодо розвитку ринку послуг малих готелів м. Одеси було проведено сегментування, що дозволило виявити чотири групи малих готелів: «лідери», «послідовники лідерів», «середняки», «аутсайдери».
В статье выявлено, что рынок услуг малых гостиниц г. Одессы достаточно неоднородным. На рынке присутствуют как высококатегорийные средства размещения, так и отели группы «аутсайдеры». Для подготовки рекомендаций по развитию рынка услуг малых гостиниц г. Одессы было проведено сегментирование, что позволило выявить четыре группы малых отелей «лидеры», «последователи лидеров», «середняки», «аутсайдеры».
The article shows that Odessa small hotels services market is quite heterogeneous. There are both high-level accommodation facilities and hotels group that can be called "outsiders". Market segmentation that revealed four groups of small hotels "leaders", "followers of the leaders," "average" and "outsiders" was conducted to prepare recommendations for the development of Odessa small hotels services.
 
Date 2015-10-20T13:21:17Z
2015-10-20T13:21:17Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Гусєва О. В. Визначення конкурентних стратегій для різних класів малих готелів / О. В. Гусєва // Materiały VIII Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Naukowa myśl informacyjnej powieki – 2012» (07-15 marca 2012 roku). –Ekonomiczne nauki: Przemyśl. Nauka i studia. – 2012. - Volume 8. - S. 29-34.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3765
 
Language uk
 
Publisher Nauka i studia