Запис Детальніше

Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг
Роль персоналу в забезпеченні якості готельних послуг
The role of staff in ensuring the quality of hotel services
 
Creator Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г.
Nezdoyminov, S.
 
Subject качество гостиничных услуг
персонал
гостиница
управление качеством обслуживания
якість готельних послуг
персонал
готель
управління якістю обслуговування
the quality of hotel services
personnel
hotel
service quality management
 
Description В статье определены основные направления повышения роли персонала в обеспечении качества гостиничных услуг, предложены меры по формированию стратегий развития предприятий сферы гостиничного хозяйства.
У статті визначено основні напрями підвищення ролі персоналу в забезпеченні якості готельних послуг, запропановано заходи щодо формування стратегій розвитку підприємств сфери готельного господарства.
In the article identified the main directions of improving the staff's role in ensuring the quality of hotel services, proposed measures for the formation of enterprise development strategies the scope of the hotel industry.
 
Date 2015-10-26T07:37:45Z
2015-10-26T07:37:45Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Нездойминов С. Г. Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг / С. Г. Нездойминов, А. В. Бурдияк // Економіка, управління, фінанси: теорія і практика. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 9-10 жовтня 2015 року). – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2015. –С. 31–34.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871
 
Language ru
 
Publisher Видавничий дім «Гельветика»