Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг
Роль персоналу в забезпеченні якості готельних послуг The role of staff in ensuring the quality of hotel services |
|
Creator |
Нездойминов, С.Г.
Нездоймінов, С.Г. Nezdoyminov, S. |
|
Subject |
качество гостиничных услуг
персонал гостиница управление качеством обслуживания якість готельних послуг персонал готель управління якістю обслуговування the quality of hotel services personnel hotel service quality management |
|
Description |
В статье определены основные направления повышения роли персонала в обеспечении качества гостиничных услуг, предложены меры по формированию стратегий развития предприятий сферы гостиничного хозяйства.
У статті визначено основні напрями підвищення ролі персоналу в забезпеченні якості готельних послуг, запропановано заходи щодо формування стратегій розвитку підприємств сфери готельного господарства. In the article identified the main directions of improving the staff's role in ensuring the quality of hotel services, proposed measures for the formation of enterprise development strategies the scope of the hotel industry. |
|
Date |
2015-10-26T07:37:45Z
2015-10-26T07:37:45Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Нездойминов С. Г. Роль персонала в обеспечении качества гостиничных услуг / С. Г. Нездойминов, А. В. Бурдияк // Економіка, управління, фінанси: теорія і практика. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 9-10 жовтня 2015 року). – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2015. –С. 31–34.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3871 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
Видавничий дім «Гельветика»
|
|