Запис Детальніше

Инновационный вектор стратегии конкуренции предприятия: вопросы методологии и практики

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Инновационный вектор стратегии конкуренции предприятия: вопросы методологии и практики
Інноваційний вектор стратегії конкуренції підприємства: питання методології та практики
Innovation activity of an enterprise as a key element of competition strategy: methodology and practice
 
Creator Горлова, Е.П.
Горлова, О.П.
Gorlova, O.
 
Subject инновационная деятельность
стратегия конкуренции
системный подход
матрица стратегий
конкурентоспособность предприятий
промышленность Украины
інноваційна діяльність
стратегія конкуренції
системний підхід
матриця стратегій
конкурентоспроможність підприємств
промисловість України
activity for innovations
competition strategy
system approach
strategies matrix
enterprise competitiveness
industry of Ukraine
 
Description Статья посвящена проблеме формирования стратегии конкуренции предприятия, стержнем которой является инновационная деятельность. Системный подход к стратегии конкуренции и инновационной политике предприятия позволил разработать многофакторную матрицу типовых стратегий конкуренции. Матрица учитывает статический и динамический аспект инновационной деятельности предприятия.
Стаття присвячена проблемі формування стратегії конкуренції підприємства, ядром якої є інноваційна діяльність. Системний підхід до стратегії конкуренції та інновайіної політики підприємства дозволив розробити багатофакторну матрицю типових стратегій конкуренції. Матриця враховує статичний та динамічний аспекти інноваційної діяльності підприємства.
The article is dedicated to the problem of forming the enterprise competition strategy, which focuses on activity for innovations. System approach to the competition strategy and activity for innovations of enterprise allowed developing the multi-factors matrix of typical competition strategies. Matrix takes into the consideration the static and dynamic aspects of enterprise activity for innovations.
 
Date 2015-11-06T13:33:37Z
2015-11-06T13:33:37Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Горлова Е. П. Инновационный вектор стратегии конкуренции предприятия: вопросы методологии и практики. / Е. П. Горлова //Pr.zb. Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach konkurencji / pod red. B.Grzybowska[i in.]. – Olsztyn, 2004. – S. 273-281.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4039
 
Language ru