Запис Детальніше

Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг
Возможности Интернета в формирований, продвижений и реализации продуктов и услуг
Opportunities of the Internet in the formation, promotion and sale of products and services
 
Creator Орлик, О.В.
Орлик, О.В.
Orlyk, O.
 
Subject інтернет
електронний бізнес
електронна комерція
електронний маркетинг
електронний (цифровий) продукт
интернет
электронный бизнес
электронная коммерция
электронный маркетинг
электронный (цифровой) продукт
internet
e-business
e-commerce
e-marketing
electronic (digital) products
 
Description Розглянуті особливості продажу товарів та послуг через мережу Інтернет. Проведено аналіз видів товарів та послуг, які реалізуються в Інтернеті. Визначено особливості реалізації через мережу Інтернет електронних (цифрових) продуктів.
Рассмотрены особенности продажи товаров и услуг через сеть Интернет. Проведен анализ видов товаров и услуг, которые реализуются в Интернете. Определены особенности реализации через сеть Интернет электронных (цифровых) продуктов.
The features of the sale of goods and services via the Internet. The analysis of the types of goods and services, which are sold though the Internet. The features of the implementation of electronic (digital) products through the Internet.
 
Date 2015-11-06T14:06:42Z
2015-11-06T14:06:42Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Орлик О. В. Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг / О. В. Орлик, К. Ф. Дем’янчук // Інформатика та інформаційні технології : студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. - Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 88-91.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет