Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг
Возможности Интернета в формирований, продвижений и реализации продуктов и услуг Opportunities of the Internet in the formation, promotion and sale of products and services |
|
Creator |
Орлик, О.В.
Орлик, О.В. Orlyk, O. |
|
Subject |
інтернет
електронний бізнес електронна комерція електронний маркетинг електронний (цифровий) продукт интернет электронный бизнес электронная коммерция электронный маркетинг электронный (цифровой) продукт internet e-business e-commerce e-marketing electronic (digital) products |
|
Description |
Розглянуті особливості продажу товарів та послуг через мережу Інтернет. Проведено аналіз видів товарів та послуг, які реалізуються в Інтернеті. Визначено особливості реалізації через мережу Інтернет електронних (цифрових) продуктів.
Рассмотрены особенности продажи товаров и услуг через сеть Интернет. Проведен анализ видов товаров и услуг, которые реализуются в Интернете. Определены особенности реализации через сеть Интернет электронных (цифровых) продуктов. The features of the sale of goods and services via the Internet. The analysis of the types of goods and services, which are sold though the Internet. The features of the implementation of electronic (digital) products through the Internet. |
|
Date |
2015-11-06T14:06:42Z
2015-11-06T14:06:42Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Орлик О. В. Можливості Інтернету у формуванні, просуванні й реалізації продуктів та послуг / О. В. Орлик, К. Ф. Дем’янчук // Інформатика та інформаційні технології : студ. наук. конф., 20 квітня 2015 р. : матер. конф. - Одеса: ОНЕУ, 2015. - С. 88-91.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4043 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|