Запис Детальніше

Стратегія підвищення конкурентоспроможності (на прикладі ДП МОУ «Одеський завод будівельних матеріалів»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія підвищення конкурентоспроможності (на прикладі ДП МОУ «Одеський завод будівельних матеріалів»
Стратегия повышения конкурентоспособности (на примере ГП МОУ «Одесский завод строительных материалов»
The strategy of increasing competitiveness (on the example of SE MDU "Odessa factory of building materials"
 
Creator Болдирева, О.С.
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
підприємства
ринкові відносини
конкурентоспособность предприятия
предприятия
рыночные отношения
competitiveness of the enterprise
enterprise
the market relations
 
Description Об’єктом цього дослідження є конкурентоспроможність підприємства, яке як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинно вміти виробляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин.
Объектом данного исследования является конкурентоспособность предприятия, как и другие предприятия страны в современных условиях, должно уметь производить конкурентоспособную продукцию и быть готовым к эффективной работе в режиме рыночных отношений.
The object of this study is the competitiveness of the company and of other enterprises of the country in modern conditions, must be able to produce competitive products and be able to operate efficiently in the real market relations.
 
Date 2015-11-12T12:39:09Z
2015-11-12T12:39:09Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4102
 
Language uk