Стратегія підвищення конкурентоспроможності (на прикладі ДП МОУ «Одеський завод будівельних матеріалів»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегія підвищення конкурентоспроможності (на прикладі ДП МОУ «Одеський завод будівельних матеріалів»
Стратегия повышения конкурентоспособности (на примере ГП МОУ «Одесский завод строительных материалов» The strategy of increasing competitiveness (on the example of SE MDU "Odessa factory of building materials" |
|
Creator |
Болдирева, О.С.
|
|
Subject |
конкурентоспроможність підприємства
підприємства ринкові відносини конкурентоспособность предприятия предприятия рыночные отношения competitiveness of the enterprise enterprise the market relations |
|
Description |
Об’єктом цього дослідження є конкурентоспроможність підприємства, яке як і інші підприємства країни в сучасних умовах, повинно вміти виробляти конкурентоспроможну продукцію і бути готовим до ефективної роботи в режимі ринкових відносин.
Объектом данного исследования является конкурентоспособность предприятия, как и другие предприятия страны в современных условиях, должно уметь производить конкурентоспособную продукцию и быть готовым к эффективной работе в режиме рыночных отношений. The object of this study is the competitiveness of the company and of other enterprises of the country in modern conditions, must be able to produce competitive products and be able to operate efficiently in the real market relations. |
|
Date |
2015-11-12T12:39:09Z
2015-11-12T12:39:09Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4102
|
|
Language |
uk
|
|