Запис Детальніше

Модель для підтримки прийняття рішень туристичної фірми в умовах кризи

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель для підтримки прийняття рішень туристичної фірми в умовах кризи
Модель для поддержки принятия решений туристической фирмы в условиях кризиса
Model for decision support travel company in crisis
 
Creator Гаєнко, А.О.
 
Subject туристичні фірми
туристические фирмы
travel agencies
 
Description Метою та завданнями даної роботи є розробка рекомендацій щодо прийняття
рішень туристичною фірмою в кризових умовах задля збереження долі ринку.
Целью и задачами данной работы является разработка рекомендаций по принятию
решений туристической фирмой в кризисных условиях для сохранения доли рынка.
The purpose and objectives of this work is to develop recommendations for the adoption of
making travel company in crisis conditions to preserve market share.
 
Date 2015-11-23T09:59:21Z
2015-11-23T09:59:21Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4147
 
Language uk