Запис Детальніше

Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності туристичних підприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності туристичних підприємств
Пути повышения эффективности хозяйственной деятельности туристических предприятий
Ways to improve the efficiency of economic activities of tourism enterprises
 
Creator Махмудова, Х.Д.
 
Subject подієвий туризм
ефективність господарської діяльності
рентабельність
калькулювання витрат
точка беззбитковості
постійні та змінні витрати
CVP-аналіз
событийный туризм
эффективность хозяйственной деятельности
рентабельность
калькулирования затрат
точка безубыточности
постоянные и переменные издержки
CVP-анализ
event tourism
business efficiency
profitability
cost calculation
break-even point
fixed and variable costs
CVP-analysis
 
Description У роботі досліджуються теоретичні основи ефективності операційної діяльності підприємств на ринку туристичних послуг. Аналізується стан фінансово-господарської діяльності ТОВ «Селезньов Тур» за 2012-2014 роки. Обґрунтовуються пропозиції із впровадження трьох нових подієвих турів: відвідування Одеського міжнародного кінофестивалю, фестивалю цвітіння сакури у м. Ужгород та фестивалю повітряних куль у м. Кам’янець Подільський. За результатами дослідження підрахована економічна доцільність впровадження вказаних продуктових інновацій, проаналізовано структуру та обсяг необхідних витрат, за допомогою CVP-аналізу визначено критичні обсяги реалізації нових турів при різних варіантах співвідношення попиту на вказані подієві тури. Наведені результати аналізу й рекомендації з розширення асортименту туристичних продуктів можуть застосовуватися вітчизняними туристичними підприємствами, що на нашу думку, обумовлює практичну цінність роботи.
В работе исследуются теоретические основы эффективности операционной деятельности предприятий на рынке туристических услуг. Анализируется состояние финансово-хозяйственной деятельности ООО «Селезнев Тур» за 2012-2014 годы. Обосновываются предложения по внедрению трех новых событийных туров: посещение Одесского международного кинофестиваля, фестиваля цветения сакуры в г.. Ужгород и фестиваля воздушных шаров в г.. Каменец-Подольский. По результатам исследования подсчитана экономическая целесообразность внедрения указанных продуктовых инноваций, проанализирована структура и объем необходимых расходов, с помощью CVP-анализа определены критические объемы реализации новых туров при различных вариантах соотношение спроса на указанные событийные туры. Приведенные результаты анализа и рекомендации по расширению ассортимента туристических продуктов могут применяться отечественными туристическими предприятиями, по нашему мнению, обусловливает практическую ценность работы.
We study the theoretical basis of the operational efficiency of enterprises in the travel market. Analyzes the state of the financial and economic activity of LLC "Seleznev Tour" for 2012-2014. The offers on the introduction of three new event-related tours: a visit to the Odessa International Film Festival, Cherry Blossom Festival in g .. Uzhgorod and Balloon Festival in the g .. Kamenetz-Podolsk. The study calculated the economic feasibility of these product innovations, analyzed the structure and volume of the necessary expenses by CVP-analysis, the critical volume of realization of new tours in different variants of the ratio of demand for these event-related tours. The results of analysis and recommendations on the expansion of the range of tourism products can be used by domestic tourism enterprises, in our opinion, makes the practical value of the work.
 
Date 2015-11-23T10:23:00Z
2015-11-23T10:23:00Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4149
 
Language uk