Маркетингові дослідження іміджу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингові дослідження іміджу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
Маркетинговые исследования имиджа Одесского национального экономического университета на рынке образовательных услуг Market research image of Odessa National Economic University in the educational market |
|
Creator |
Манкаш, І.І.
|
|
Subject |
маркетингові дослідження
імідж Одеський національний економічний університет освітні послуги маркетинговые исследования имидж Одесский национальный экономический университет образовательные услуги market research image Odessa National Economic University educational services |
|
Description |
Метою дипломної роботи є обґрунтування необхідності формування та аналіз можливостей підвищення іміджу вищого навчального закладу на основі дослідження діяльності Одеського національного економічного університету, а також розроблення рекомендацій щодо можливих шляхів досягнення цієї мети.
Целью работы является обоснование необходимости формирования и анализ возможностей повышения имиджа высшего учебного заведения на основе исследования деятельности Одесского национального экономического университета, а также разработка рекомендаций относительно возможных путей достижения этой цели. The aim is the rationale for the formation and analysis of opportunities to improve the image of higher education based on the study of Odessa National Economic University, as well as to develop recommendations on possible ways to achieve this goal. |
|
Date |
2015-11-24T08:02:51Z
2015-11-24T08:02:51Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4165
|
|
Language |
uk
|
|