Запис Детальніше

Маркетингові дослідження іміджу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження іміджу Одеського національного економічного університету на ринку освітніх послуг
Маркетинговые исследования имиджа Одесского национального экономического университета на рынке образовательных услуг
Market research image of Odessa National Economic University in the educational market
 
Creator Манкаш, І.І.
 
Subject маркетингові дослідження
імідж
Одеський національний економічний університет
освітні послуги
маркетинговые исследования
имидж
Одесский национальный экономический университет
образовательные услуги
market research
image
Odessa National Economic University
educational services
 
Description Метою дипломної роботи є обґрунтування необхідності формування та аналіз можливостей підвищення іміджу вищого навчального закладу на основі дослідження діяльності Одеського національного економічного університету, а також розроблення рекомендацій щодо можливих шляхів досягнення цієї мети.
Целью работы является обоснование необходимости формирования и анализ возможностей повышения имиджа высшего учебного заведения на основе исследования деятельности Одесского национального экономического университета, а также разработка рекомендаций относительно возможных путей достижения этой цели.
The aim is the rationale for the formation and analysis of opportunities to improve the image of higher education based on the study of Odessa National Economic University, as well as to develop recommendations on possible ways to achieve this goal.
 
Date 2015-11-24T08:02:51Z
2015-11-24T08:02:51Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4165
 
Language uk