Запис Детальніше

Удосконалення збутової політики підприємства (на прикладі ПП «Колос»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Удосконалення збутової політики підприємства (на прикладі ПП «Колос»)
Совершенствование сбытовой политики предприятия (на примере ООО «Колос»)
Improving the marketing policy of the enterprise (for example, Ltd. "Spike")
 
Creator Стельмах, А.Л.
 
Subject збутова політика
підприємство
економічна діяльність
сбытовая политика
предприятие
экономическая деятельность
sales policy
enterprise
economic activity
 
Description Метою роботи є аналіз теоретичних засад збутової політики як економічної діяльності, узагальнення та уточнення окремих аспектів теорії і практики збутової політики, аналіз проблем її формування на ПП «Колос» та запропонування шляхів удосконалення.
Целью работы является анализ теоретических основ сбытовой политики как экономической деятельности, обобщение и уточнение отдельных аспектов теории и практики сбытовой политики, анализ проблем ее формирования на ЧП «Колос» и предлагаемых путей совершенствования.
The aim is to analyze the theoretical foundations of marketing policy as an economic activity, summarizing and clarifying certain aspects of the theory and practice of marketing policy, analysis of the problems of its formation on the PE "Kolos" and suggested ways to improve.
 
Date 2015-12-10T08:20:23Z
2015-12-10T08:20:23Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4291
 
Language uk