Запис Детальніше

Особливості присвоєння кваліфікації фахівцям дошкільної освіти в країнах Європи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/9150/
 
Title Особливості присвоєння кваліфікації фахівцям дошкільної освіти в країнах Європи
Peculiarities of Preschool teachers' Qualification in Europe
Особенности присвоения квалификации специалистов дошкольного образования в странах Европы
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У тезах представлено аналіз професійної підготовки фахівців дошкільної освіти в Європі. Визначено, що для європейських університетів спільною є тенденція до підвищення вимог до кваліфікації працівників (фахівців) дошкільної освіти, що виявляється у дотримані вимог Міжнародної стандартної класифікації освіти (ISCED). Дослідження даного аспекту засвідчило, що в багатьох країнах Європи вимоги до професійного навчання майбутніх педагогів дошкільної освіти полягають у як мінімум трьохрічному та як максимум чотирьох з половиною років навчання в університеті і присвоюються відповідні освітньо-кваліфікаційні рівні «Бакалавр» та «Магістр».
In the thesis presents an analysis of professional training of pre-school education in Europe. It was determined that a common European universities tend to increase the demand for qualified workers (professionals) pre-school education, which is found in met the requirements of the International Standard Classification of Education (ISCED). The study of this aspect has shown that in many European countries the requirements for professional training of future teachers in pre-school education are at least three years and a maximum of four and a half years of undergraduate study and assigned to the appropriate educational qualification levels "Bachelor" and "Master".
В тезисах представлен анализ профессиональной подготовки специалистов дошкольного образования в Европе. Определено, что для европейских университетов общей тенденция к повышению требований к квалификации работников (специалистов) дошкольного образования, что проявляется в соблюдены требования Международной стандартной классификации образования (ISCED). Исследование данного аспекта показало, что во многих странах Европы требования к профессиональному обучению будущих педагогов дошкольного образования заключаются в как минимум трехлетнем и как максимум четырех с половиной лет обучения в университете и присваиваются соответствующие образовательно-квалификационные уровни «Бакалавр» и «Магистр».
 
Publisher ГО «Південна фундація педагогіки»
 
Date 2015-01-23
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/9150/1/Melnyk_N_Peculiar_of_qulification_PI.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Особливості присвоєння кваліфікації фахівцям дошкільної освіти в країнах Європи Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика : зб. наук. роб. учасн. міжн. наук.-прак. конф.. с. 98-102.