Офіційні вимоги до професійної компетентності дошкільних педагогів в країнах Західної Європи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9157/
|
|
Title |
Офіційні вимоги до професійної компетентності дошкільних педагогів в країнах Західної Європи
Official requirements for Professional Competence of preschool teachers in Western Europe Официальные требования профессиональной компетентности дошкольных педагогов в странах Западной Европы |
|
Creator |
Мельник, Наталія Іванівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
Інтеграція вітчизняної педагогічної освіти в європейський освітній простір повинна передбачати підвищення рівня підготовки майбутніх педагогів, а також орієнтацію на європейські стандарти підготовки фахівців. В контексті цього компаративні дослідження є необхідним елементом у пошуку механізмів трансформації вітчизняних стандартів педагогічної освіти до європейських.Зазначене актуалізує проблему дослідження особливостей офіційних вимог до професійної компетентності дошкільних педагогів в країнах Західної Європи. Системний аналіз показав, з існування офіційних (формальних) вимоги до компетентності дошкільних педагогів на національному рівні має перевагу, і полягає у тому, що створюються умови для наступності між вищим навчальним закладом та безпосередньо роботодавцями або між професійної підготовкою та національними навчальними планами професійної підготовки дошкільних педагогів (ECEC). Ці вимоги передбачають: відповідність соціальному замовленню; відповідність професії ринку праці «затребуваність професії»; сформованість внутрішньої мотивації та прагнення до професійного зростання; сформована здатність до впровадження інновацій пошуку нових підходів та «розвиток професії» (додаткові спеціальності); висновки досліджень вказують також на важливість сформованого у майбутнього дошкільного педагога створення взаємних відносин з батьками в контексті диференціального підходу ( оскільки опитування педагогів показало, що, незважаючи на існуючі в країнах Західної Європи офіційні вимоги до професійної компетентності, професійна підготовка все ж більше зорієнтована на формуванні знань, умінь та навичок у роботі з дітьми, а не з батьками); і останнє – готовність здійснювати особистісно-орієнтоване навчання. Integration of national teacher education in European educational space should include raising the level of training of future teachers and guidance on European standards of training. In the context of this comparative study is essential in the search for mechanisms of transformation of national standards for teacher education to yevropeyskyh.Zaznachene study dwells upon the features of the official requirements for professional competence of pre-school teachers in Western Europe. System analysis showed the existence of official (formal) requirements for the competence of preschool teachers at the national level has the advantage lies in the fact that the conditions for continuity between higher education institutions and direct clients or between training and national curriculum training preschool teachers (ECEC). These requirements include: compliance with the social order; compliance profession labor market "demand profession"; formation of intrinsic motivation and commitment to professional growth; formed ability to innovate new approaches and "the development of the profession" (additional specialty); Research findings also point to the importance of prevailing in future preschool teacher creating mutual relations with parents in the context of the differential approach (because the survey of teachers showed that, despite existing in Western Europe official requirements for professional competence, training is much more focused on building knowledge and skills in working with children, not the parents); And finally - a willingness to implement student-centered teaching. Интеграция отечественного педагогического образования в европейское образовательное пространство должно предусматривать повышение уровня подготовки будущих педагогов, а также ориентацию на европейские стандарты подготовки специалистов. В контексте этого компаративные исследования является необходимым элементом в поиске механизмов трансформации отечественных стандартов педагогического образования в европейських.Зазначене актуализирует проблему исследования особенностей официальных требований к профессиональной компетентности дошкольных педагогов в странах Западной Европы. Системный анализ показал, из существования официальных (формальных) требования к компетентности дошкольных педагогов на национальном уровне имеет преимущество, и заключается в том, что создаются условия для преемственности между высшим учебным заведением и непосредственно работодателями или между профессиональной подготовкой и национальными учебными планами профессиональной подготовки дошкольных педагогов (ECEC). Эти требования предусматривают: соответствие социальному заказу; соответствие профессии рынке труда «востребованность профессии»; сформированность внутренней мотивации и стремление к профессиональному росту; сформирована способность к внедрению инноваций поиска новых подходов и «развитие профессии» (дополнительные специальности); выводы исследований указывают также на важность сформированного у будущего дошкольного педагога создание взаимных отношений с родителями в контексте дифференциального подхода (поскольку опрос педагогов показал, что, несмотря на существующие в странах Западной Европы официальные требования к профессиональной компетентности, профессиональная подготовка все же больше ориентирована на формировании знаний , умений и навыков в работе с детьми, а не с родителями); и последнее - готовность осуществлять личностно-ориентированное обучение. |
|
Publisher |
Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка
|
|
Date |
2015-03-26
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/9157/1/Melnyk_N_Ofical_PI.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Офіційні вимоги до професійної компетентності дошкільних педагогів в країнах Західної Європи Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін : матер. ІІ міжн. Наук.-практ. конф., Том 1. с. 133-136. |
|