Запис Детальніше

Індивідуальні дистанційні форми роботи з обдарованими дітьми

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12399/
 
Title Індивідуальні дистанційні форми роботи з обдарованими дітьми
Индивидуальные дистанционные формы работы с одаренными детьми
 
Creator Сафарян, Світлана Іванівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description Pозвиток обдарованості неодмінно передбачає впровадження у навчальну практику гуманістичного принципу організації освіти, коли в центрі перебуває особистість дитини з її потребами, запитами, інтересами і можливостями. Стаття знайомить з організацією та методикою проведення окремих дистанційних індивідуальних форм роботи з обдарованою дитиною, які повністю сприяють задоволенню названих вище вимог. Серед форм, які спрямовані на надання індивідуальної дистанційної допомоги обдарованим дітям визначено інтернет-заняття, дистанційні індивідуальні заняття-консультації, віртуальні екскурсії, дистанційну школу олімпійського резерву. У статті обґрунтовано мету цих форм роботи, визначено основні завдання та наведено методики їхнього проведення.
Развитие одаренности обязательно предусматривает внедрение в учебную практику гуманистического принципа организации обучения, основанного на доминирующей роли личности с её запросами, интересами и возможностями. Статья знакомит с организацией и методикой проведения отдельных дистанционных индивидуальных форм работы с одарённым ребёнком, которые полностью соответствуют перечисленным требованиям. Среди форм, которые направлены на оказание индивидуальной дистанционной помощи одаренным детям названы интернет-занятия, дистанционные индивидуальные занятия-консультации, виртуальные экскурсии, дистанционная школа олимпийского резерва. В статье обоснована цель этих форм работы, определены основные задачи и приведены методики их организации.
The development of talent requires implementation of humanistic principle of training organization in educational practice, based on the dominant role of the individual with his demands, interests and abilities. The article introduces the organization and methodology of separate individual forms of distance work with a gifted child, which fully meet these requirements. Among the forms aimed to provide individual distance assistance to gifted children there are online classes, individual tutorials, virtual tours, distance school of Olympic reserve. The article explains the aim of these forms of work, their basic tasks and organizational techniques.
 
Publisher Педпреса
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12399/1/S_Safaryan_IMVSHU_1_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2015) Індивідуальні дистанційні форми роботи з обдарованими дітьми Іноземні мови в школах України (10). с. 6-10.