Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12400/
|
|
Title |
Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів
Технологии анализа художественного произведения в процессе формирования читательской компетенции учащихся — |
|
Creator |
Сафарян, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
стаття присвячена аналізу однієї із найактуальніших проблем сучасної літературної освіти – організації аналізу художнього твору засобами сучасних педагогічних технологій. Визначено критерії володіння читацькою компетенцією, подані основні завдання вчителя (за проф. Ісаєвою О.О.) у процесі формування цієї компетенції. Основна частина статті висвітлює теоретико-методичні аспекти педагогічної технологізації як спеціально організованого навчання у цілеспрямованому розвитку особистості, зокрема, і на уроках літератури.
статья посвящена анализу одной из актуальных проблем современного литературного образования – организации анализа художественного произведения средствами современных педагогических технологий. Определены критерии сформированной читательской компетенции, приведены основные задачи учителя (по Е.А.Исаевой) в процес се формирования этой компетенции. Основная часть статьи освещает теоретико-методические аспекты педагогической технологизации как специально организованного процесса обучения в целенаправленном развитии личности, в том числе и на уроках литературы. The article analyzes one of the modern literary education urgent problems, the analysis of a work of art by means of modern teaching techniques. It defines the criteria of formed reader competence, gives the main objectives of a teacher (according to E.A.Isaieva) in the process of this competence development. The main part of the article highlights the theoretical and methodological aspects of teaching techniques use as a specially organized process of learning in a meaningful personal development, including Literature classes as well |
|
Publisher |
Педпреса
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12400/1/S_Safaryan_VLVSHU_4_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2015) Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів Всесвітня література в школах України (4). с. 18-22. |
|