Запис Детальніше

Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12400/
 
Title Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів
Технологии анализа художественного произведения в процессе формирования читательской компетенции учащихся

 
Creator Сафарян, Світлана Іванівна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
 
Description стаття присвячена аналізу однієї із найактуальніших проблем сучасної літературної освіти – організації аналізу художнього твору засобами сучасних педагогічних технологій. Визначено критерії володіння читацькою компетенцією, подані основні завдання вчителя (за проф. Ісаєвою О.О.) у процесі формування цієї компетенції. Основна частина статті висвітлює теоретико-методичні аспекти педагогічної технологізації як спеціально організованого навчання у цілеспрямованому розвитку особистості, зокрема, і на уроках літератури.
статья посвящена анализу одной из актуальных проблем современного литературного образования – организации анализа художественного произведения средствами современных педагогических технологий. Определены критерии сформированной читательской компетенции, приведены основные задачи учителя (по Е.А.Исаевой) в процес се формирования этой компетенции. Основная часть статьи освещает теоретико-методические аспекты педагогической технологизации как специально организованного процесса обучения в целенаправленном развитии личности, в том числе и на уроках литературы.
The article analyzes one of the modern literary education urgent problems, the analysis of a work of art by means of modern teaching techniques. It defines the criteria of formed reader competence, gives the main objectives of a teacher (according to E.A.Isaieva) in the process of this competence development. The main part of the article highlights the theoretical and methodological aspects of teaching techniques use as a specially organized process of learning in a meaningful personal development, including Literature classes as well
 
Publisher Педпреса
 
Date 2015
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12400/1/S_Safaryan_VLVSHU_4_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2015) Технології аналізу художнього твору у процесі формування читацької компетенції учнів Всесвітня література в школах України (4). с. 18-22.