Основні завдання на шляху реформування післядипломної педагогічної освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12402/
|
|
Title |
Основні завдання на шляху реформування післядипломної педагогічної освіти
Основные задачи процесса реформирования последипломного педагогического образования |
|
Creator |
Сафарян, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
в статті обґрунтовано необхідність реформування системи вітчизняної післядипломної педагогічної освіти, яка нерозривно пов’язана із концепцією навчання упродовж життя. Зокрема, визначено основні завдання у процесі такого реформування, серед яких: модернізація процесу навчання на курсах підвищення кваліфікації, відмова від традиційної аудиторно-лекційної форми роботи, зміна ролі викладача, створення ситуації успіху, організація мотивації, запровадження кредитно-модульної форми навчання із можливістю самостійного вибору модулів тощо
в статье обоснована необходимость реформирования системы отечественного последипломного образования, которое неразрывно связано с концепцией обучения на протяжении жизни. В частности, определены основные задачи в процессе такого реформирования, среди которых: модернизация процесса обучения на курсах повышения квалификации, отказ от традиционной аудиторно-лекционной формы занятий, изменения в роли преподавателя, создание ситуации успеха, организация мотивации, внедрение кредитно-модульной системы с возможностью самостоятельного выбора модулей и т. п. The article substantiates the necessity of domestic postgraduate education reforming, which is inextricably linked to the concept of lifelong learning. In particular, the article defines the basic tasks in the process of such reforming, including: modernization of the learning process in the in-service training courses, doing away with the traditional in-class lecture forms of classes, changing the role of a teacher, creating a success situation, providing motivation, the introduction of credit-modular system with the ability to self-selection of modules, etc. |
|
Date |
2015
|
|
Type |
Доповідь на конференції чи семінарі
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12402/1/S_Safaryan_ZNPUMNPK_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2015) Основні завдання на шляху реформування післядипломної педагогічної освіти In: міжнародна науково-практична конференція «Пріоритетні наукові напрямки педагогіки і психології:від теорії до практики». – Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2015.. |
|