Визначаємо рівень розвитку здібностей учнів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12480/
|
|
Title |
Визначаємо рівень розвитку здібностей учнів
Определяем уровень развития способностей учащихся Measuring the level of pupils’ abilities development |
|
Creator |
Сафарян, Світлана Іванівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
Будь-які здібності людини зазнають істотних змін унаслідок навчання та виховання. Здобуваючи знання, учні розвивають свої здібності, від рівня сформованості яких залежать якість та ефективність навчальної діяльності. У статті розглянуті методики діагностування рівнів розвитку здібностей школярів, а саме: завдання на визначення розвитку творчих, мовленнєвих здібностей, анкети для визначення рівня розвитку комунікативних та організаторських здібностей.
Любые способности человека существенно меняются в процессе обучения и воспитания. Получая знания, учащиеся развивают свои способности, от уровня сформированности которых зависят качество и эффективность учебной деятельности. В статье рассматриваются методики диагностирования уровней развития способностей школьников, а именно: задания по определению развития творческих, речевых способностей, анкеты, определяющие уровень развития коммуникативных и организаторских способностей. Any human abilities change significantly in the process of training and education. Obtaining knowledge, students develop their abilities the level of which affects the quality and effectiveness of training. The article deals with the diagnosing techniques of the levels of schoolchildren abilities development such as the tasks measuring the development of creative, verbal abilities, questionnaires, estimating the level of communicative and organizational skills. |
|
Publisher |
МЦФЕР-Україна
|
|
Date |
2015-11
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12480/1/S_Safaryan_ZDSH_11_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2015) Визначаємо рівень розвитку здібностей учнів Заступник директора школи (11). с. 53-58. |
|