З досвіду покрокового навчання дослідницької діяльності як виду дистанційної роботи з обдарованими дітьми
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12487/
|
|
Title |
З досвіду покрокового навчання дослідницької діяльності як виду дистанційної роботи з обдарованими дітьми
Из опыта пошагового обучения исследовательской деятельности как виду дистанционной работы с одаренными детьми From the experience of the research activity studies step by step as a kind of a distance work with talented children |
|
Creator |
Буренко, Валентина Миколаївна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових ні до наукових)
|
|
Description |
У статті розглядається необхідність навчання школярів дослідницької діяльності як ефективного засобу формування їхніх творчих здібностей та обдарованості. Доведено, що неможливо вимагати відразу від учнів творчої діяльності, спочатку потрібно навчати їх бути творчими покроково. У статті також окреслені причини та наслідки небажання вчителів учити школярів дослідницької діяльності, визначені конкретні шляхи вирішення цієї проблеми та подано програму дистанційного навчально-дослідницького курсу. В статье рассматривается необходимость обучения школьников исследовательской деятельности как еффективного средства формирования их творческих способностей и одаренности. Доказано, что невозможно сразу требовать от учеников творчеcкой деятельности, сначала не обходимо обучать их быть творческими пошагово. В статье также обозначены причины и следствия нежелания учителей обучать школьников исследовательской деятельности, определены конкретные пути решения этой проблемы и представлена программа дистанционного учебно-исследовательского курса. The article deals with the necessity for pupils to study research activity as an effective means of their creative abilities formation and their talent. It is proved that it is impossible to demand creativity from pupils from the very beginning, they should be trained in their creative activities step by step. The causes and consequences of the teacher’s unwillingness to teach pupils the research activity; and particular ways of solving the problem are suggested. The specific plan of the distance research training course is given. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12487/1/V_Burenko_IMVSHU_4_IPPO.pdf
Буренко, Валентина Миколаївна (2015) З досвіду покрокового навчання дослідницької діяльності як виду дистанційної роботи з обдарованими дітьми Іноземні мови в школах України (4). с. 4-5. |
|