Вища освіта: досвід і перспектива
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12523/
978-966-929-000-6 |
|
Title |
Вища освіта: досвід і перспектива
Высшее образование: опыт и перспектива |
|
Creator |
Прошкін, Володимир Вадимович
|
|
Subject |
Монографії
|
|
Description |
Підрозділ присвячено історико-педагогічному аналізу інтеграції університетської науки та освіти. Розглянуто основні ідеї та підходи до визначення поняття „інтеграція”, зв’язки та співвідношення між поняттями „інтеграція”, „синтез” і „комплекс”. Зазначено, що інтеграційні процеси можуть здійснюватися в межах системи, що вже склалася, що приводить до підвищення рівня її цілісності та організованості, а так само за умови виникнення нової системи з раніше незв’язаних елементів. Виділено етапи становлення та розвитку науково-дослідної роботи у ВНЗ України, а також етапи інтеграційних процесів науки та освіти. Досліджено характеристичні особливості зарубіжної вищої школи як дослідницької установи. Розглянуто формами організації навчання студентів, заснованого на дослідженнях.
Раздел посвящен историко-педагогическому анализу интеграции университетской науки и образования. Рассмотрены основные идеи и подходы к определению понятия „интеграция”, связи и соотношения между понятиями „интеграция”, „синтез” и „комплекс”. Указано, что интеграционные процессы могут осуществляться в рамках системы, которая уже сложилась, что приводит к повышению уровня ее целостности и организованности, а так же при условии возникновения новой системы из ранее несвязанных элементов. Выделены этапы становления и развития научно-исследовательской работы в вузах Украины, а также этапы интеграционных процессов науки и образования. Исследованы характеристические особенности зарубежной высшей школы как исследовательской организации. Рассмотрены формы организации обучения студентов, которое основано на исследованиях. A work devotes to historical and pedagogical analysis of integration university science and education. It concerns with the main ideas and approaches to the concept definition “integration”, ties and correlation between “integration”, “synthesis” and “complex”. It has been pointed out that processes of integration may proceed successfully in terms of a system which has been already made, and this leads to the growth of integrity level and orderliness and also on the assumption of origination a new system from previously unconnected elements. Stages of formation and development of research work at higher educational establishments in Ukraine and also stages of science and education process of integration have been singled out. Characteristic peculiarities of foreign higher school as research organization have been explored. Forms of organization students’ education which is based on researches have been examined. |
|
Publisher |
Видавництво Чебаненко Ю.А.
|
|
Date |
2015-11
|
|
Type |
Монографія
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12523/1/V_Proshkin_VODIP_IS.pdf
Прошкін, Володимир Вадимович (2015) Вища освіта: досвід і перспектива Колективна. Видавництво Чебаненко Ю.А., Черкаси. |
|