Запис Детальніше

Психофізіологічні чинники розвитку інноваційного потенціалу педагога

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12611/
http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/idpurso/paper/view/84/63
 
Title Психофізіологічні чинники розвитку інноваційного потенціалу педагога
Психофизиологические факторы развития инновационного потенциала педагога
Psychophysiological factors of teacher’s innovative potential
 
Creator Кочерга, Олександр Васильович
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Представлено психофізіологічні чинники інноваційного потенціалу педагога. Показано їх вплив на втілення інноваційного потенціалу педагога в навчально-виховний процес. Означено деякі акценти уваги на оптимальних режимах роботи педагога в інноваційному середовищі.
Представлены психофизиологические факторы инновационного потенциала педагога. Показано их влияние на воплощение инновационного потенциала педагога в учебно-воспитательный процесс. Отмечены некоторые акценты внимания на оптимальных режимах работы педагога в инновационной среде.
Physiological factors of innovative potential of a teacher are presented in the article. It also shows their impact on the implementation of innovative potential of a teacher in the educational process. Basic focus attention on some of the best modes of a teacher in the innovative environment is determined.
 
Publisher ІППО КУ імені Бориса Грінченка
 
Date 2015-04
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12611/1/O_Kocherga_IDPvURSCHO_IPPO.pdf
Кочерга, Олександр Васильович (2015) Психофізіологічні чинники розвитку інноваційного потенціалу педагога Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти» 20-23.04.2015 р..