Запис Детальніше

Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12707/
 
Title Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів
Анализ реальной практики формирования исследовательской компетентности будущих учителей
An analysis of a real practice of formation future teachers’ research competence
 
Creator Прошкін, Володимир Вадимович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць
 
Description У статті розглянуто сутнісні характеристики суб’єктів і об’єктів освітнього процесу в університеті. З’ясовано, що змістопороджувальним чинником дослідницької компетентності є інновації в освіті. Виділено основні функції дослідницької компетентності. Подано аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів. Вивчено погляди вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо значення дослідницької компетентності в діяльності сучасного педагога.
В статье рассмотрены сущностные характеристики субъектов и объектов образовательного процесса в университете. Выяснено, что смыслосодержательным фактором исследовательской компетентности являются инновации в образовании. Выделены основные функции исследовательской компетентности. Представлен анализ реальной практики формирования исследовательской компетентности будущих учителей. Изучены мнения учителей общеобразовательных учебных заведений относительно значения исследовательской компетентности в деятельности современного педагога.
An article deals with essence characteristics of subjects and objects of educational process at university. Innovations in the field of education are factors of the research competence. The main functions of research competence have been singled out. The analysis of a real practice of formation future teachers’ research competence has been presented. Teachers’ views who work at higher educational establishments according to importance of competency within activity of modern pedagogue have been analyzed.
 
Publisher КМПУ ім. Б.Д.Грінченка
 
Date 2015-12
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12707/1/V_Proshkin_POTIP_24_IS.pdf
Прошкін, Володимир Вадимович (2015) Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. (24). с. 88-92. ISSN 978-966-7548-60-5