Запис Детальніше

Training future teachers preschool pedagogy and psychology to innovation professional activity:experimental research

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12779/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/index
 
Title Training future teachers preschool pedagogy and psychology to innovation professional activity:experimental research
Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження
Подготовка будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности:экспериментальное исследование
 
Creator Козак, Людмила Василівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The paper considers the steps and methods of organization of experimental work to validate the model and organizational-methodological foundations of training future teachers of pre-school pedagogy and psychology in innovative professional activity, analyzed and summarized the results of the pedagogical experiment
У статті розглянуто етапи та методику організації експериментальної роботи з перевірки розробленої моделі та організаційно-методичних засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності, проаналізовано узагальнені результати педагогічного експерименту
В статье рассмотрено этапы и методику организации экспериментальной работы по проверке модели и организационно-методических основ подготовки будущих преподавателей дошкольной педагогики и психологии к инновационной профессиональной деятельности, проанализированы и обобщены результаты педагогического эксперимента
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12779/1/Kozak_L_OD_4%2812%29.pdf
Козак, Людмила Василівна (2015) Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (4(12)). ISSN 2312-5829