Запис Детальніше

Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12790/
 
Title Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
Игровая деятельность как фактор формирования художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки
The game activities as a factor of future music teacher’s
artistic tolerance formation
 
Creator Соболь, Наталія Віталіївна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description Стаття присвячена обґрунтуванню сутності гри як культурного феномену у філософському контексті. Представлено погляди відомих філософів ХХ століття Й. Гейзінга та Г.-Г. Гадамера на проблему визначення гри через призму аналізу її проявів у мистецтві. Визначено вплив та доцільність впровадження ігрової діяльності з метою формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики.
Статья посвящена обоснованию сущности игры как культурного феномена в философском контексте. Представлены взгляды известных философов ХХ века Й. Хейзинга и Х.-Г. Гадамера на проблему определения игры через призму ее проявлений в искусстве. Определено влияние и целесообразность внедрения игровой деятельности для формирования художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки.
The article deals with the essence of game as a cultural phenomenon according to philosophy context. It presents the main views of Johan Huizinga and Hans-Georg Gadamer, the famous philosophers in XX century, on some aspects of definition “the game” as a part of the arts. Also the paper specifies the influence and advisability of practicing the play activities with the aim of future music teacher’s artistic tolerance formation.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12790/1/N_Sobol_ZPNSO_IM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2015) Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики Збірник праць наукової школи доктора педагогічних наук, професора О,М, Олексюк. с. 75-82.