Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12790/
|
|
Title |
Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики
Игровая деятельность как фактор формирования художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки The game activities as a factor of future music teacher’s artistic tolerance formation |
|
Creator |
Соболь, Наталія Віталіївна
|
|
Subject |
Збірники наукових праць
|
|
Description |
Стаття присвячена обґрунтуванню сутності гри як культурного феномену у філософському контексті. Представлено погляди відомих філософів ХХ століття Й. Гейзінга та Г.-Г. Гадамера на проблему визначення гри через призму аналізу її проявів у мистецтві. Визначено вплив та доцільність впровадження ігрової діяльності з метою формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики.
Статья посвящена обоснованию сущности игры как культурного феномена в философском контексте. Представлены взгляды известных философов ХХ века Й. Хейзинга и Х.-Г. Гадамера на проблему определения игры через призму ее проявлений в искусстве. Определено влияние и целесообразность внедрения игровой деятельности для формирования художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки. The article deals with the essence of game as a cultural phenomenon according to philosophy context. It presents the main views of Johan Huizinga and Hans-Georg Gadamer, the famous philosophers in XX century, on some aspects of definition “the game” as a part of the arts. Also the paper specifies the influence and advisability of practicing the play activities with the aim of future music teacher’s artistic tolerance formation. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12790/1/N_Sobol_ZPNSO_IM.pdf
Соболь, Наталія Віталіївна (2015) Ігрова діяльність як чинник формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики Збірник праць наукової школи доктора педагогічних наук, професора О,М, Олексюк. с. 75-82. |
|