Особливості формування стратегії в туризмі
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування стратегії в туризмі
|
|
Creator |
Ячменьова, В.М.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень території та рівень регіону. Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. Статья посвящена разработке и реализации стратегии продвижение крымского турпродукта на международный рынок. Определена сущность и содержание понятия " стратегия", сформулирована цель стратегии продвижения крымского туристического продукта на международный рынок. Определены иерархические уровни, на которых реализуются мероприятия по продвижению стратегии: уровень разработки, уровень специализации, уровень территории и уровень региона. Ключевые слова: стратегия, туристический продукт, иерархические уровни продвижения турпродукту. The article is devoted to the development and realization of strategy of promotion of the Crimean tourist product in the international market. The essence and the content of the notion " strategy, "the purpose of the strategy of promotion of the Crimean tourist product on the international market. Defined hierarchical levels, on which to implement actions for promotion of the strategy: the level of development, the level of specialization, level of the territory and the level of the region. Key words: strategy, tourist product, hierarchical levels of promotion of a tourist product. |
|
Date |
2016-01-08T11:58:10Z
2016-01-08T11:58:10Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 338.65 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|