Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови
|
|
Creator |
Назола, О. В.
|
|
Subject |
експліцитний
імпліцитні знання засвоєння навчання викладання переваги недоліки explicit implicit knowledge acquisition learning teaching merits drawbacks эксплицитный имплицитные знания усвоение обучение преподавание преимущества недостатки |
|
Description |
У статті подано порівняльний аналіз двох підходів – експліцитного та імпліцитного – до формування іншомовної граматичної компетенції студентів. Наведено переваги та недоліки даних підходів, запропоновано найбільш раціональні шляхи їх використання в навчальному процесі. This paper provides a comparative analysis of two approaches – explicit and implicit – to forming foreign language grammatical competence of students. Advantages and limitations of the two approaches are reviewed, and the most rational ways of their use in the teaching process are suggested. В статье дается сравнительный анализ двух подходов – експлицитного и имплицитного – к формированию иноязычной грамматической компетенции студентов. Наводятся преимущества и недостатки данных подходов, предложено наиболее рациональные пути их использования в учебном процессе. |
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2016-01-11T10:01:22Z
2016-01-11T10:01:22Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Назола О. В. Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови / О. В. Назола // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 142-150.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8927 |
|
Language |
uk
|
|