Запис Детальніше

Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови
 
Creator Назола, О. В.
 
Subject експліцитний
імпліцитні знання
засвоєння
навчання
викладання
переваги
недоліки
explicit
implicit knowledge
acquisition
learning
teaching
merits
drawbacks
эксплицитный
имплицитные знания
усвоение
обучение
преподавание
преимущества
недостатки
 
Description У статті подано порівняльний аналіз двох підходів – експліцитного та імпліцитного – до
формування іншомовної граматичної компетенції студентів. Наведено переваги та недоліки
даних підходів, запропоновано найбільш раціональні шляхи їх використання в навчальному
процесі.
This paper provides a comparative analysis of two approaches – explicit and implicit – to forming
foreign language grammatical competence of students. Advantages and limitations of the two
approaches are reviewed, and the most rational ways of their use in the teaching process are suggested.
В статье дается сравнительный анализ двух подходов – експлицитного и имплицитного –
к формированию иноязычной грамматической компетенции студентов. Наводятся
преимущества и недостатки данных подходов, предложено наиболее рациональные пути их использования в учебном процессе.
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2016-01-11T10:01:22Z
2016-01-11T10:01:22Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Назола О. В. Переваги і недоліки експліцитного та імпліцитного навчання студентів граматики іноземної мови / О. В. Назола // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 107. - C. 142-150.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8927
 
Language uk