Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12809/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/290 |
|
Title |
Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity
Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності Кейс-метод в подготовке будущих преподавателей к инновационной профессиональной деятельности |
|
Creator |
Козак, Людмила Василівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
In the offered article is exposed essence of method of keys, his purpose and task, place and value of method in professional preparation of future specialists; are certain the features of method of keys, its principles, structure, influence on forming of high-quality descriptions of specialist.
У запропонованій статті розкрито сутність кейс-методу, його цілі і завдання, місце і значення методу у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено особливості кейс-методу, його принципи, структуру, вплив на формування якісних характеристик фахівця; подано технологію підготовки кейсу та особливості його застосування у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності. В предложенной статье раскрыта сущность метода кейса, его цели и задания, место и значение метода в профессиональной подготовке будущих специалистов; определены особенности метода кейса, его принципы, структура, влияние, на формирование качественных характеристик специалиста. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12809/1/Kozak_L_OD_3%2811%29.pdf
Козак, Людмила Василівна (2015) Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання, 11 (3). с. 153-162. ISSN 2312-5829 |
|