Запис Детальніше

Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12809/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/290
 
Title Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity
Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності
Кейс-метод в подготовке будущих преподавателей к инновационной профессиональной деятельности
 
Creator Козак, Людмила Василівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description In the offered article is exposed essence of method of keys, his purpose and task, place and value of method in professional preparation of future specialists; are certain the features of method of keys, its principles, structure, influence on forming of high-quality descriptions of specialist.
У запропонованій статті розкрито сутність кейс-методу, його цілі і завдання, місце і значення методу у професійній підготовці майбутніх фахівців; визначено особливості кейс-методу, його принципи, структуру, вплив на формування якісних характеристик фахівця; подано технологію підготовки кейсу та особливості його
застосування у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної
діяльності.
В предложенной статье раскрыта сущность метода кейса, его цели и задания, место и значение метода в профессиональной подготовке будущих специалистов; определены
особенности метода кейса, его принципы, структура, влияние, на формирование качественных
характеристик специалиста.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12809/1/Kozak_L_OD_3%2811%29.pdf
Козак, Людмила Василівна (2015) Кейс-метод у підготовці майбутніх викладачів до інноваційної професійної діяльності Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання, 11 (3). с. 153-162. ISSN 2312-5829