Запис Детальніше

Використання електронного навчального курсу в процесі вивчення дисципліни «Психофізіологія» за кредитно-модульною системою

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12850/
 
Title Використання електронного навчального курсу в процесі вивчення дисципліни «Психофізіологія» за кредитно-модульною системою
Использование электронного учебного курса в процессе изучения дисциплины «Психофизиология» по кредитно-модульной системе
The use of e-learning course in the study of the subject "Psychophysiology" for ECTS
 
Creator Маруненко, Ірина Михайлівна
Шеремета, Марина Миколаївна
Лехолетова, Марина Миколаївна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглянуто питання необхідності використання електронних курсів в навчально-виховному процесі за вимогами кредитно-модульної системи; описана структура електронного курсу «Психофізіологія», який повинен опанувати студент відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики, алгоритму вивчення навчального матеріалу, необхідне методичне забезпечення, складові та технологію оцінювання навчальних досягнень студентів
В статье рассмотрены вопросы необходимости использования электронных курсов в учебно-воспитательном процессе по требованиям кредитно-модульной системы; описана структура электронного курса «Психофизиология», которым должен овладеть студент в соответствии с требованиями образовательно-квалификационной характеристики, алгоритма изучения учебного материала, необходимое методическое обеспечение, составляющие и технологию оценки учебных достижений студентов
The article discusses the need for e-learning in the educational process to the requirements of credit-modular system, describes the structure of an electronic course "Psychophysiology", which the student must master in accordance with the requirements of educational qualification characteristics, algorithm study material necessary methodological support components and technology for assessing students' educational achievements
 
Publisher Світоч
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12850/1/Marunenko_Sheremeta_INFORM_IL_2013.pdf
Маруненко, Ірина Михайлівна та Шеремета, Марина Миколаївна та Лехолетова, Марина Миколаївна (2013) Використання електронного навчального курсу в процесі вивчення дисципліни «Психофізіологія» за кредитно-модульною системою Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, 3 (45). с. 68-73.