Фактори, що негативно впливають на здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12855/
|
|
Title |
Фактори, що негативно впливають на здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні
Факторы, негативно влияющие на здоровьясбережение будущих социальных педагогов и роль высших учебных заведений в их преодолении Factors that affect the preservation of health future social workers and the role of universities in addressing their |
|
Creator |
Шеремета, Марина Миколаївна
Лехолетова, Марина Миколаївна |
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
у статті розглянуто основі чинники від яких залежить стан здоров’язберігальної компетентності та фактори, що негативно впливають на її формування у майбутніх соціальних педагогів в навчально-виховному процесі у вищих навчальних закладах
в статье рассмотрены основные факторы от которых зависит состояние здоровьясберегательной компетентности и факторы, отрицательно влияющие на ее формирование у будущих социальных педагогов в учебно-воспитательном процессе в высших учебных заведениях. in the article considered the main factors that determine the state of health savings competence and factors adversely affecting its formation at future social teachers in the educational process in higher educational institutions. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2014-03
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12855/1/Sheremeta_DMU_IL_2014.pdf
Шеремета, Марина Миколаївна та Лехолетова, Марина Миколаївна (2014) Фактори, що негативно впливають на здоров’язберігання майбутніх соціальних педагогів та роль вищих навчальних закладів у їх подоланні Матеріали ІV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції "Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки". с. 187-192. |
|